Small Haul (Drugstore,BestPharmacy,ebay) ♥

Καλησπέρα και πάλι κοριτσάκια!!!!!
  
Πριν λίγες μέρες παρέλαβα κάποια πραγματάκια που είχα παραγγείλει από το BestPharmacy αλλά και από το ebay!!Παράλληλα εκμεταλλεύτηκα την προσφορά που είχε η  L'oreal με το 1+1!! :)

BestPharmacy
Οπως ίσως είδατε στο τελευταίο ποστ με Empties, μου τελείωσε το πολυαγαπημένο μου καθαριστικό Sebium Gel από την Bioderma(7€)
Μαζί με το Bioderma όμως...βρήκα την ευκαιρία να πάρω μερικά ακόμα πραγματάκια που χρειαζόμουν!
Την κρέμα βαθειάς απολέπισης με ελιά από την Apivita την οποία χρησιμοποιώ πολύ καιρό και είναι πραγματικά τέλεια!!!Από τα καλύτερα scrub που έχω δοκιμάσει ποτέ,και πολύ οικονομικό!(2,24€)
Από την Apivita πάλι,είπα να δοκιμάσω το Intimate Lady,απαλό υγρό καθαρισμού για την ευαίσθητη περιοχή με αλόη και πρόπολη(6,24€)
Last but not least...το Reve de Miel από Nuxe(8,88€)!!Ηθελα τόσοοοοοο καιρό να το δοκιμάσω..το έχω αγαπήσει ήδη! ♥♥♥
Το συγκεκριμένο ήταν και ο λόγος που επέλεξα το ιντερνετικό φαρμακείο BestPharmacy.gr παρόλο που δεν είχα παλαιότερη εμπειρία με αυτό. Ψάχντοντας σε διάφορα ιντερνετικά φαρμακεία διαπίστωσα ότι αυτό είχε την χαμηλότερη τιμή,όχι μόνο στο nuxe..αλλά σε όλα όσα παρήγγειλα συν σε κάποια άλλα που σκοπεύω να αγοράσω σύντομα!Επίσης έχει αρκετά χαμηλά μεταφορικά..2€!
Το μόνο αρνητικό είναι ότι δεν μου έστειλαν πολλά δείγματα.Μόνο 3 φακελάκια Nuxe Serum Merveillance...πφφ,δεν μπορούσαν να βάλουν πιο πολλά και διαφορετικά δειγματάκια??Μα δεν καταλαβαίνουν ότι με το να στέλνουν δείγματα,ωφελούνται πρωτίστως αυτοί???

Πριν λίγες μέρες είδα στο super market όλα τα νέα προιόντα της L'oreal σε προσφορά 1+1 δώρο!Το λαδάκι Ideal Glow ήθελα να το δοκιμάσω εδώ και καιρό,οπότε αυτή ήταν η κατάλληλη ευκαιρία!!Κοστίζει περίπου 5€.
Το έχω δοκιμάσει 2-3 φορές και έχω μείνει εξαιρετικά ικανοποιημένη!
Υγ..Η προσφορά ισχύει ακόμα!Τρέχτεε! :)

Ebay
Η πρώτη μου αγορά από Ebay!!!yyeaaah!!!
Ενώ έχω παραγγείλει από πολλά πολλά ιντερνετικά μαγαζιά με καλλυντικά και ρούχα,το ebay μου φαινόταν χαώδες!!!Το έψαξα λιγάκι και τελικά κατάλαβα ότι αν ακολουθήσεις κάποιους βασικούς "κανόνες", είναι πανεύκολο!!!
Για πρώτη φορά είπα να παραγγείλω κάτι πολύ οικονομικό,όπως τα dotting tools που κόστισαν περίπου 1,30€ αλλά και οι ταινίες για nail art που κόστισαν 1,80€.Το μόνο αρνητικό είναι ότι καθυστέρησαν πολύ!Το ένα δεματάκι έκανε 1 μήνα να έρθει και το δεύτερο 1μιση!Αναγκάστηκα να επικοινωνήσω με τον seller,ο οποίος ήταν ευτυχώς εξυπηρετικότατος!
A close up..
Αυτές ήταν λοιπόν οι πρόσφατες αγορές μου!
Πώς σας φάνηκαν οι αγορές μου??Εχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω??

57 comments:

  1. Τα προϊόντα στην πρώτη φωτογραφία είναι όλα τόοσο αγαπημένα <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχχχ ναι!!Ολα!!!!! :D
      Θα τα παίρνω και θα τα ξαναπαίρνω!!!

      Delete
  2. Με γεια σου :)
    Αχ το Bioderma θέλω να το δοκιμάσω στο μέλλον!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eυχαριστώωωωω!!
      Να το δοκιμάσεις...είναι ότι καλύτερο έχω δοκιμάσω ποτέ!
      Φιλάκια!!!

      Delete
  3. Mε γεια σου!!!Εγώ τ'αγαπώ το ebay!!αλλά ναι...αργουν αρκετά ρε γαμώτη! :/
    kι εγώ ακόμη περιμένω κάτι δαχτυλίδια...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αργούν πολύ!Αυτά ήταν απο Κίνα...πφφ..
      Πάντως σίγουρα θα ψωνίσω κι άλλα!!Μ'άρεσε! :D :D

      Delete
  4. Na ta xareis ola!!!!!
    Ta dotting tools ta exw ki egw kai einai exairetika volika!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!
      Δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα!!!Αλλά σίγουρα θα με βολέψουν πολύ!

      Delete
  5. Αυτό της nuxe είναι ενυδατικό χειλιών;Τις ταινίες τις έχω και εγώ και δεν έχω αξιωθεί να τις χρησιμοποιήσω ακόμα.
    Να ξέρεις πως οτιδήποτε παραγγείλεις από Κίνα θα σου κάνει το ελάχιστο ένα μήνα να σου έρθει-γιαυτό άλλωστε έχουν δωρεάν μεταφορικά-.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nai ναι το ενυδατικό χειλιών είναι και είναι άψογο!!!
      Ούτε εγώ ακόμα!!Αλλά σκοπεύω σύντομα!!
      Αχχχ...1 μήνα-1μιση..πολύ!!Με είχε φάει η αγωνία!!χιχι

      Delete
  6. Θελω και εγω ταινιες για nail art!!! Υπεροχο haul my dear πες μου περισσοτερες εντυπωσεις για το Nuxe, το εχω ηδη παραγγειλει και ανυπομονωωωωωω!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na τις αγοράσεις!!Είναι πολύ οικονομικές..αν θες σου βάζω link με τον πωλητή!!
      Λοιπόν..στην αρχή μου φάνηκε πολύ περίεργη η υφή του..δεν έχω δοκιμάσει κάτι αντίστοιχο!Είναι πολύ παχύρευστο ,νιώθεις σαν να ακουμπάς και να μυρίζεις ταχίνι με πορτοκάλι!Το χρησιμοποιώ κάθε βράδυ και μπορώ να πω ότι είναι ότι πιο ενυδατικό εχω δοκιμάσει ποτέ!Και έχω δοκιμάσει ΠΟΛΛΑ!!!!!!

      Delete
  7. τελεια!!! καλο-χρησιμοποιητα!!!!

    ReplyDelete
  8. Καλά αυτές τις αυτοκόλλητες ταινίες τις βλέπω ένα μήνα τώρα και δεν το αποφαζίσω να τις αγοράσω. Και σιγά τα λεφτά δηλαδή... Πες μας αν εφαρμόζουν καλά.
    To intimate πάντως το χρησιμοποιώ πάνω από χρόνο, είναι μακράν το καλύτερο που έχω δοκιμάσει (και έχω τρελή ευαισθησία). Είναι πολύ μαλακό και νιώθεις πολύ καθαρή μετά. Είναι σημαντικό να προσέχουμε τετοια προϊόντα γιατί το τελευταίο που θέλουμε είναι να διαταραχθεί η ισορροπία της περιοχής.
    Από το ebay ψωνίζω σχεδόν κάθε μήνα καθώς κάποια πράγματα (από είδη οικιακής χρήσης έως ρούχα) τα βρίσκεις πραγματικά πιο φθηνά. Λίγο προσοχή χρειάζεται μόνο, να βλέπεις αν τα μαγαζιά έχουν καλή αξιολόγηση και δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα. Τις λίγες φορές που χάθηκε δέμα, με αποζημείωσαν άμεσα.
    Να χαίρεσαι τις αγορές σου και καλημέρα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κι εγώ το σκεφτόμουν πολλέςςςςς μέρες για να τα αγοράσω!Αλλά είναι αρκετά οικονομικά οπότε το τόλμησα!!!
      1 φορά το έχω χρησιμοποιήσει για να το δοκιμάσω..γιατί έχω ακόμα από το προηγούμενο!Αλλά ναι φαίνεται καλό!!
      Κάθε μήναααααα??Τέλεια!!!!Αν επιτρέπεται τι αγοράζεις συνήθως που βλέπεις διαφορά στην τιμή???

      Delete
    2. Α είμαι πολύ καλή στο να βρίσκω τρόπους να ξοδεύω χρήματα χα χα χα! Οι τελευταίες αγορές ήταν η τσάντα της φωτογραφίας σε διάφορες αποχρώσεις μόνο 4,80 η μία (στο Sheinside την είχε 15! Επίσης έχω πάρει τα εξής πινέλα τα οποία μου βγήκαν άψογα, ήταν σε τσαντάκι αρκετά ανθεκτικό και η τιμή τους 10ευρώ όλα μαζί.

      Delete
    3. Αααα ευχαριστώ πολύ για τους συνδέσμους!!!!!!!!
      Τι ωραία τσαντούλα!!!! :) :)
      Μέχρι στιγμής δεν έχω ψάξει για ρούχα κλπ..μόνο καλλυντικά!θέλει πολύυυυυυυυ ψάξιμο!

      Delete
  9. Τα dotting tools όπως και μια σειρά από πινέλα για τα νύχια τα έχω πάρει και εγώ,αλλά από το ricardo,είναι ακριβώς τα ίδια με τα δικά σου.Δεν μου καθυστέρησαν όμως καθόλου ήρθαν σε 2 μέρες μέσα.Από το e-bay δεν έχω ψωνίσει ποτέ και δεν γνωρίζω.Εύχομαι να τα χαρείς!Καλημέρα!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι!τα έχω δει και τα πινελάκια!πρέπει να είναι πολύ βολικά..Ισως να τα αγοράσω κι αυτά!!
      2 μέρες ε??πωπω καμμία σχέση με τον 1 μήνα!Θα το τσεκάρω!!!
      Ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!! :D

      Delete
  10. Το είχα βρει αυτο το φραμακειο σε μια αναζήτηση γιατι χρειάζομαι κατι πραγματακια αλλα ημουν λιγο διστακτική επειδή δεν ειχα ακούσει αλλον να εχει κανει παραγγελία απο εκει. Τώρα νομίζω θα το τιμήσω γιατι εχει πολυ καλες τιμες! (θα συμφωνήσω για τα δείγματα ομως...)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι πολύ έμπιστο και γρήγορο!Εχουν παραγγείλει και φίλες μου..απλά υπάρχει ενα θεματάκι με τα δείγματα!!Ελπίζω την επόμενη φορά να βάλουν περισσότερα!! :D :D

      Delete
  11. το λαδάκι καθαρισμού πρέπει να το δοκιμάσω!!! Με γεια σου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να το δοκιμάσεις!!Είναι πολύ πολύ καλό!!!!!!!!!
      Φιλάκιαααααααα!

      Delete
  12. Πολύ όμορφα! Με γεια σου Βίκυ μου!!! :)
    Θέλω πολύ να δοκιμάσω το λαδάκι της L'Oreal! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ Ιωάννα μου!!
      Να το δοκιμάσεις..μου φάνηκε πολύυυ καλό!!!!
      Φιλάκιαααα! :)

      Delete
  13. Με γεια σου!! Πολυ ωραια και χρησιμα ολα τα προιοντα !!

    http://dreamstylesplash.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eυχαριστώ πολύ πολύ!!!!!!!
      Είναι όντως τα περισσότερα χρήσιμα!!

      Delete
  14. Με γεια τα πραγματάκια! Εγώ που πήρα τις θήκες για το κινητό μου άργησαν κι αυτές ένα μήνα να έρθουν άρα αργούν γενικά στο ebay... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ Κοραλλία μου!!!!!
      Ααα θέλω κι εγώ θήκες..αλλά δεν έχω ψάξει ακόμα!!!:)

      Delete
  15. τελεια πραγματακια...το Ideal glow το λατρευω...το Bioderma το ειδα απο σενα, το πηρα και ειμαι πολυ ευχαριστημενη...συμφωνω για τα δειγματακια..στο κατω κατω τζαμπα τους τα δινουν...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αααα τι καλά!!!!!!Χαίρομαι που σου άρεσε!! :D :D
      Και τους τα δίνουν τσάμπα..αλλά επίσης δεν καταλαβαίνουν ότι αν δοκιμάσουμε αρκετά δείγματα,όλο και κάτι θα μας αρέσει???

      Delete
  16. με γεια!όλες οι ταινίες αυτές μαζί σου κόστισαν 1,80???όλες μαζί???στα μαγαζιά τις έχω βρει και 3 ευρώ τη μία και φυσικά δεν πήρα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναιιι όλες μαζί!!!!!!!!!!!
      Θα σου βάλω μετά τον seller αν θες!!
      Καλά 3€ εννοείται δεν θα τις έπαιρνα!!

      Delete
    2. http://www.ebay.com/itm/271234699863?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

      ο seller!

      Delete
  17. όντως το σκραμπ πολυ καλή τιμή και σκέφτομαι να το δοκιμάσω και εγώ!! αλλά δεν έχω αγοράσει από ιντερνετ!! :( μάλλον η μοναδική θα είμαι!χιχι ..όσο για αυτό που λες για τα δειγματάκια έχεις τεράστιο δίκιο εγώ έχει τύχη πολλές φορές να πάω να αγοράσω κάτι που έχω δοκιμάσει από δείγμα και έμεινα ικανοποιημένη..! Γιατί ειδικά τώρα με την κρίση προσέχω πολύ τι αγοράζω!!

    χοχο
    Στεφανία!! :)
    http://colorfulblast.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πολύ καλή τιμή όντως!Και το κάθε φακελάκι το χρησιμοποιώ 2 φορές!!Οπότε αυτά μου φτάνουν για τουλάχιστον 1 μήνα!!
      χιχι αλήθεια??Είναι τόσοοοο εύκολο!!Και βρίσκεις και πολλά προιόντα πιο οικονομικά!!
      Εννοείται..όσο πιο πολλά δείγματα δώσουν,τόσο πιο πολλές πιθανότητες έχουν να ψωνίσουμε!!

      Delete
  18. τέλειααα με γεια!!!θέλω και εγώ το λινκ για τις ταινίες!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.ebay.com/itm/271234699863?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

      Ευχαριστω!!!!!!!!!

      Delete
  19. Δεν έχω χρησιμοποιήσει κάτι απ'αυτά.
    Με γεια! Οι ταινίες φαίνονται πολύ ωραίες.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ!!
      Είναι ολα πολύυυ καλά!!!

      Delete
  20. με γεια σου ... δυστυχώς ακόμα δεν εχω δοκιμάσει και φαίνονται υπέροχα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ!!
      Είναι όλα εξαιρετικά!!!!!! :)

      Delete
  21. Με γεια!Πολύ ωραία τα πραγματάκια που πήρες :)
    Έχω δοκιμάσει το Intimate Lady και θεωρώ ότι είναι πολύ καλό.
    Έχεις βραβείο στο blog μου...http://journeytofantasy.blogspot.gr/2013/10/liebster-award3liebster-award4.html


    Φιλιά!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύυυυυυυυ Εύα μου!!!!!!!!
      Ναι μέχρι στιγμής μου φαίνεται και εμένα πολύ καλό!!
      Φιλάκιαααα..και ευχαριστώ για το βραβείο!!!!!!

      Delete
  22. Βίκυ σου έχω βραβειάκι!!
    http://maquillage-bylila.blogspot.gr/2013/10/the-unpaixtable-blogger-award-3.html

    ReplyDelete
  23. πολύ ωραία όλα τα πραματάκια που πήρες! με γεια.. της l'oreal πως σου φαίνεται? θα το πρότεινες? δεν το έχω δοκιμάσει.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ!!!!!!!
      Είναι εξαιρετικό το L'oreal...αφαιρεί πανεύκολο τα πάντααααααα!!
      Ναι ναι αγόρασέ το!!!!!!!!!

      Delete
  24. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  25. Πολύ όμορφα όλα! Υπέροχο ποστ όπως πάντα! Με γεια Βίκυ

    ReplyDelete
    Replies
    1. χιχι Ευχαριστώ πολύ Εύη μου!! :D

      Delete
  26. Πολύ ωραία τα πραγματάκια! Ψωνίζω πολύ από ebay και η αλήθεια είναι γιατί τα περισσότερα καλλυντικά/ρούχα κλπ έρχονται από Κίνα και αργούν. Αλλά υπομονή θέλει χαχα
    Φιλιά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Οπως λες...υπομονή!Γιατί πραγματικά βρίσκεις ωραία και οικονομικά πραγματάκια!!

      Delete

Thank you for visiting my blog!!! ♥