Showing posts with label red water. Show all posts
Showing posts with label red water. Show all posts

Empties Vol VI

Helloooooo ladies!!!

Εχω μαζέψει αρκετά πραγματάκια πάλι να σας δείξω!!Eλπίζω να μην σας κουράσω!
Τα περισσότερα από αυτά τα προιόντα τα χρησιμοποίησα το καλοκαίρι,γι αυτό θα δείτε αρκετά αντηλιακά!Πάμε όμως να ξεκινήσουμε...

Cherrybox!!!!!!!!!!!!! (Vol II) ♥

Γειααααααααα σας κορίτσια μου!!!!!!!

Συγγνώμη για την απουσία μου τις τελευταίες μέρες..αλλά έλειπα εκδρομούλα!!Θα κάνω και αντίστοιχο post! ;)

P.s..Δεν θα δημοσιεύσω αγαπημένα Μαιου γιατί έχω αργήσει υπερβολικά πολύ!!!αχαχχα!!
Θα κάνω ένα μεγάλοοοοοοο ποστ τέλη Ιούνη!!!!Και empties! ;)

Ηρθε λοιπόν η στιγμή για το δεύτερο Cherrybox!!Yeeahhhhh!!
Είδα ότι πολλές από εσάς είστε απογοητευμένες...Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο,αφού ειδικά τα κουτάκια σας ήταν καλύτερα από τα δικά μου!!χιχι!!
Μάλλον δεν έχετε πλήρως αντιληφθεί την έννοια του συνδρομητικού αυτού κουτιού!
Σκοπός προφανώς του κουτιού είναι να δοκιμάσουμε νέα προιόντα τα οποία σε πολλές περιπτώσεις είναι δυσεύρετα στην ελληνική αγορά ή σχετικά άγνωστα ή και πολύ ακριβά σε full size!
Υγ..δεν υπονοώ κάποια συγκεκριμένη κοπέλα γιατί ούτως ή άλλως δεν θυμάμαι σε ποιες άρεσε το κουτάκι και σε ποιες όχι!!Πάντως είδα ότι υπήρχαν αρκετά παράπονα.
Καταλαβαίνω όμως αυτήν την απογοήτευση,γιατί είχαν δημιουργηθεί πολύ μεγάλες προσδοκίες από το πρώτο κουτί!



Εγώ έμεινα αρκετά ικανοποιημένη..αλλά σαφώς όχι ενθουσιασμένη όπως με του Μαίου που ήταν φανταστικό!!!!!!!!!



Babor-Βερνίκι Νυχιών Metallic Mauve
 "Βερνίκι νυχιών που στεγνώνει απίστευτα γρήγορα και εξασφαλίζει απόλυτη κάλυψη και ανθεκτικότητα,αλλά και μοναδική λάμψη."
11€
Δεν το έχω δοκιμάσει αρκετές μέρες ώστε να μπορώ να σας πω αν ισχύει η περιγραφή!Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι μ'αρέσει πολύ το χρώμα..Είναι ένα υπέροχο ασημο-μωβ-μπρονζε!Μ'αρέσει πολύ!Σε λίγες μέρες θα το δείτε σίγουρα σε NOTD!




Bioplasis Αφρόλουτρο Peeling
"Ιδανικό αφρόλουτρο καθαρισμού και ανανέωσης της επιδερμίδας με πλούσια αντιοξειδωτικά βιολογικά συστατικά.Απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα και αφήνει την επιδερμίδα  λεία και απαλή!"
250ml/8,37€

Μυρίζει τέλειαααααα!!Το χρησιμοποίησα ήδη μία φορά και μπορώ να πω ότι είναι το αγαπημένο μου προιόν στο κουτάκι Ιουνίου!Εκτός από την τέλεια μυρωδιά μαστίχας,αυτό που μου αρέσει στο προιόν είναι η πρακτικότητά του!Αφρόλουτρο και Peeling μαζί!!Γρήγορο και αποτελεσματικό! Είναι full size!



Kyana-Evo Zen Hair Spray (Lac Power)
"Υπέροχο spray μαλλιών με φίλτρο προστασίας UV για σταθερό,αλλά και ελαστικό αποτέλεσμα χωρίς κατάλοιπα.Απομακρύνεται με ένα απαλό βούρτσισμα"
100ml/4,85€ & 500ml/10€

Αυτό είναι ένα από τα προιόντα που με απογοήτευσαν...δυστυχώς δεν φοράω ΠΟΤΕ λακ!!Μάλλον θα την δώσω στην αδερφή μου..Τουλάχιστον να μην πάει χαμένη. Δεν έχω ιδέα αν πρόκειται για μία καλή λακ..και δεν θα μπορέσω να κάνω και review γιατί απλά δεν έχω ιδιαίτερη εμπειρία σε λακ!


Lothantique-Reve d'anges
"Ενα αγγελικό,ονειρικό,γαλλικό άρωμα από την Amelie et Melanie.Ερχεται για να αρωματίσει τα βράδυα του καλοκαιριού σου με βανίλια..."
100ml/27,63€

Χμμμ,δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιαστηκα με το αρωματάκι.Οχι λόγω ελλειπών ml..αλλά λόγω μυρωδιάς.Μυρίζει σχεδόν όπως η Angel του Thierry Mugler,που δεν συμπαθώ ιδιαίτερα!



Red Water-Αφρίζον τζελ καθαρισμού με πράσινο τσάι
"Ηπιος αλλά ταυτόχρονα βαθύς καθημερινός καθαρισμός που βελτιώνει την μικροκυκλοφορία,καταπολεμά τη λιπαρότητα και προστατεύει από τους βλαβερούς ατμοσφαιρικούς παράγοντες."
200ml/12,25€

Με το που άνοιοξα το κουτάκι μου,είδα αυτό το μικρό μπουκαλάκι με το πράσινο χαρακτηριστικό υγρό.Αρχικά "ξενέρωσα" γιατί νόμιζα ότι ήταν το αφρόλουτρο που μου είχαν στείλει και στο προηγούμενο κουτί!Θα πρέπει να κάνουν κάτι με τις συσκευασίες τους!Είναι δυνατόν να είναι και τα 2 πανομοιότυπα???Αν δεν μου το έλεγε μια φίλη (thanks elen!) δεν θα το έπαιρνα είδηση!!αχαχ!!


Laura Mercier-Face Polish
"Κρεμώδες scrub με μικροκόκκους που καθαρίζει και κάνει απολέπιση στο δέρμα,απομακρύνοντας τα νεκρά κύτταρα και αφήνοντάς το λείο και λαμπερό."
100g/36,90€

Εδώ τι να πώ???Πραγματικά αυτό δεν μετράει σαν προιόν (ελπίζω) γιατί είναι τόσοοοο λίγη η ποσότητα που αμφιβάλω αν φτάνει για πάνω από μία εφαρμογή!Απογοητεύθηκα..είδα ότι άλλα κορίτσια (παρόλο που παραπονιούνται) έλαβαν gloss ή mascara ή ρουζ!!Δυστυχώς δεν ήμουν από τις τυχερές!Πάντως με τόσοοο μικρή ποσότητα δεν μπορείς να έχεις ολοκληρωμένη άποψη για ένα προιόν,ώστε να το αγοράσεις!


Το περιεχόμενο του κουτιού κοστίζει 29€!Καθόλου κακά για μια συνδρομή των 10€!

Εμεινα αρκετά ικανοποιημένη όπως προείπα από το κουτάκι μου και σίγουρα θα συνεχίσω να το αγοράζω!!Ισως όχι άμεσα βέβαια!Ηδη έχω παραγγείλει το νέο κουτάκι Glowbox Ιουνίου..οπότε δυστυχώς θα πρέπει να απέχω λίγο από το άθλημα,γιατί δεν θα μου μείνει ευρώ!! :P

Εσείς λάβατε το Cherrybox σας????Μείνατε ικανοποιημένες???


Xoxo

Cherrybox!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥

Καλησπέραααα κορίτσια μου!!!!!!!!!

Ο ενθουσιασμός μου είναι μεγάλος!!!Ισως βέβαια το έχετε ήδη καταλάβει από τα πολλά θαυμαστικά!! :D
Πριν λίγες μέρες παρέλαβα το πρώτο μου κουτάκι Cherrybox!Yeaaahhh!!!! :P
Αν θέλετε να μάθετε τι εστί Cherrybox δειτε εδώ.



Η χαρά μου με το που χτύπησε το κουδούνι ήταν τόσοο μεγάλη!!Ημουν σαν μικρό κοριτσάκι που περιμένει το χριστουγεννιάτικο δώρο της!Δεν έχω ξαναχαρεί τόσο με δέμα (και έχω παραλάβει πολλά!) .Ισως είναι το ότι δεν ήξερα ποιο θα είναι το περιεχόμενο του κουτιού και είχα αγωνία!Ισως είναι το ότι αποτέλεσα μέρος μιας καινοτόμας υπηρεσίας (στην Ελλάδα)..
Ελαβα λοιπόν το κουτάκι μου και αμέσως αρχισα να ξετυλίγω το δέμα!
Από την πρώτη κιόλας στιγμή κατάλαβα ότι πρόκειται για ένα πολύ προσεγμένο και σικ project!Το κουτάκι πολυ minimal...σπασμένο λευκό με κερασί λογότυπο.Ανοίγοντας το αντίκρυσα μία μεγάλη κάρτα αρωματισμένη με το Diptyque Philosykos με το καλωσόρισμα και το Μενού των προιόντων που περιέχονται στο κουτι.Εννοείται ότι δεν το διάβασα εκείνη την στιγμή,αφού είχα τρελή περιέργεια να δω τα προιόντα (τα οποία ήταν τυλιγμένα με ροζ χαρτι).
Και...ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ!
Πραγματικά έμεινα άφωνη!!!!!Το περιεχόμενο ήταν ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!
Ξεπέρασε τις προσδοκίες μου!!Το χαμόγελο μου ήταν κολλημένο στα χείλη μου για ώρες!!
(ps..Με αυτά που λέω θα νομίζετε ότι με έχουν πληρώσει για να τα πω,αλλά πραγματικά είμαι ενθουσιασμένη..εννοείται το αγόρασα με δικά μου χρήματα!)
   


Babor-Ultra Performance Lip Colour (Nude Brown)
"κραγιόν μεγάλης διάρκειας που αναπλάθει,προστατεύει και λειαίνει το ευαίσθητο δέρμα των χειλιών,χαρίζοντας ταυτόχρονα μοναδική λάμψη."
25e 

Η αλήθεια είναι ότι δεν γνώριζα την μάρκα Babor..αλλά δεν έχει σημασία γιατί πρόκειται για ένα πολύ καλό προιόν!Οπως βλέπετε κι εσείς είναι ένα nude κραγιονάκι σε μια πολύ όμορφη χρυση συσκευασία που μου θυμίζει την συσκευασία των Dior Addict!Αυτό που δεν βλέπετε είναι το πόσοοοοοοο ενυδατικό είναι!Θα κάνω review τις επόμενες μέρες!Είναι full size προιόν!


Diptyque-Eau de Toilette Philosykos
"Ενα άρωμα που μοσχοβολάει Ελλάδα!Η φρεσκάδα των φύλλων της συκιάς,η μυρωδιά του σύκου και του φλοιού του δέντρου σε συνδυασμό με μια απαλή νότα λευκού κέδρου,προσφέρουν στο μοναδικό αυτό άρωμα ένα ευχάριστο βάθος."
100ml/84,50 

Αχχ...πραγματικά ότι και να πω γι αυτό το άρωμα είναι πραγματικά λίγο!Οσες το είχαν στο κουτάκι θα με καταλάβουν!Οι υπόλοιπες μυρίστε το menu..Το έχουν αρωματίσει με το άρωμα αυτό!
Αρχικά με το που το ψέκασα στο χέρι μου δεν μου άρεσε καθόλου γιατί μου έβγαζε έντονη μυρωδιά χόρτου-γρασιδιού και απογοητεύτηκα! :(
Σιγα σιγά όμως η "γρασιδιλα" έφυγε και την θέση της πήρε μια ζεστή αλλά ταυτόχρονη δροσερή (πρέπει να το μυρίσετε για να καταλάβετε) μυρωδιά καρύδας και γενικά καλοκαιριού!Καρύδα και σύκα... :)
Οπως είπα και σε μια φίλη μου,είναι σαν να σε ψεκάζουν με ζεστό φρουτένιο νερό..εξωτικό νερό!Η συσκευασία ειναι 12ml..αρκετά μεγάλη για δείγμα!

Kyana-Herboria Max Restructuring Mask
"Μάσκα αναζωογόνησης μαλλιών με φυσικά συστατικά και υπέροχο άρωμα!Τα φυτικά εκχυλίσματα θαλάσσιων φυκιών κάνουν τα μαλλιά ελαστικά,ανθεκτικά,απαλά και ευκολοχτένιστα."
250ml/10e

Οπως διαβάζετε παραπάνω και από τις πληροφορίες που περιέχονταν στο Μενου Μαιου,είναι μια μάσκα μαλλιών!Δεν την έχω χρησιμοποιήσει ακόμα,αλλά μου έκανε εντύπωση η συσκευασία που δεν είναι το κλασσικό βαζάκι των περισσοτέρων μασκών! Είναι Full Size!


 
Murad-Intensive-C Radiance Peel
"Εκπληκτικό προιόν με διπλή δράση,πηλινγκ και μάσκα μαζί,απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα και μειώνει τις δυσχρωμίες του δέρματος,ενώ χαρίζει στο πρόσωπο βαθιά ενυδάτωση και λάμψη"
50ml/55e 
 
Επίσης δεν έχω προλάβει να το χρησιμοποιήσω..Θα το κάνω το Σαββατοκύριακο στην εβδομαδιαία κούρα ομορφιάς!χαχαχ!!Και μετά θα σας πω εντυπώσεις.Πάντως,κρίνοντας από το γεγονός ότι είναι Murad δεν νομίζω να απογοητευτώ!



Red Water-Hydrating Shower Gel
"Ενυδατικό αφρόλουτρο με ελιά,βιολογικό ελαιόλαδο και προβιταμίνη Β5 που μετατρέπει,χάρη στο ιαματικό νερό που περιέχει,τη διαδικασία καθαρισμού του σώματος σε ολοκληρωμένη κούρα ευεξίας" 
250ml/9,20E

Surprise,surprise!!Ουτε αυτό το προιόν χρησιμοποίησα!Δεν πρόλαβααααα,τι να κάνω??? :P
Θα το κάνω σύντομα!Πάντως από μυρωδιά σκίζει..Είναι και σε πρακτικό μέγεθος 60ml..οπότε θα το πάρω μαζί μου σε διακοπές-εκδρομή! 


Αυτά ήταν λοιπόν!!!!
Κάθησα και έκανα έναν υπολογισμό..Το περιεχόμενο του κουτιού κοστίζει 52e!!!!!!!!Ναι,ναι δεν σας κάνω πλάκα!!Μόνο τα 2 full size προιόντα κοστίζουν 35e..
Γενικά είμαι υπερευχαριστημένη και θα παραγγείλω εννοείται ξανά!Ελπίζω να μείνω πάλι ικανοποιημένη! :)
Και επίσης εύχομαι να είχα τα μέσα να ήμουν εγώ η πρωτοπόρος..:(



Ανυπομονώ να δω τι θα κρύβεται στο επόμενο κουτάκι!!!!


Xoxo