Winter faves! ♥


Hellooooo Ladies!!!!!
Πάει και ο χειμώνας!!!Μα πώς περνάνε έτσι γρήγορα οι μήνες και οι εποχές?
Μπήκαμε λοιπόν εδώ και λίγες ημέρες στην ανοιξη(βέβαια μόνο άνοιξη δεν θυμίζει ο καιρός)...οπότε ήρθε η ώρα για τα αγαπημένα προιόντα του Χειμώνα!Τα προιόντα που αγάπησα και χρησιμοποίησα περισσότερο!



 Το Nuxe reve de miel το αγαπώ!Είναι ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει ποτέ από άποψη ενυδάτωσης χειλιών.Το ξεχνάω μέσα στην ημέρα αλλά σίγουρα θα το χρησιμοποιήσω το βράδυ πριν κοιμηθώ...μυρίζει σαν ταχίνι πορτοκάλι και θέλω να το φάω!
Τους κρύους χειμερινούς μήνες η επιδερμίδα μου χρειάζεται κάτι πιο ενισχυμένο και ενυδατικό.Αγάπησα την ενυδατική κρέμα προσώπου Lavera Q10!Περιέχει jojoba, βιολογική αλόη και συνένζυμο Q10.Αυτό που μου άρεσε περισσότερο είναι η αίσθηση που αφήνει στο δέρμα μου.Παρόλο που είναι αρκετά παχύρεστη, απλώνεται τόσο εύκολα χωρίς να αφήνει λιπαρότητα. Για την ενυδάτωση του σώματος προτίμησα το γαλάκτωμα αναζωογόνησης Sandalwood & Cedar της εταιρείας Ventus!Ζεστό,αισθησιακό,ξυλώδες άρωμα...κατάλληλο για χειμώνα!
Γενικά δεν φάβομαι συχνά!Και αν βαφτώ,θα προτιμήσω μια πολύ ελαφριά βάση!Το ιδανικό foundation για εμένα είναι το Mac Face & Body!Από όταν αγόρασα,το καλοκαίρι, δεν έχω σταματήσει να το χρησιμοποιώ!
Τους τελευταίους 2 μήνες χρησιμοποίησα πάρααα πολλά κραγιόν!Γενικά τον χειμώνα τείνω να βάφομαι και να πειραματίζομαι περισσότερο με το μακιγιάζ!
Τα κραγιόν όμως που ξεχώρισα και χρησιμοποίησα πιο πολύ είναι το Golden Rose Velvet Matte no2, το οποίο πραγματικά έχω λιώσει!Είναι ένα υπέροχο ψυχρό ροζ που μωβίζει ελάχιστα και φυσικά όπως λέει και το όνομά του είναι ματ!Οχι όμως ένα ματ που "τραβάει" και ξηραίνει τα χείλη, αλλά ένα βελούδινο και αρκετά ενυδατικό ματ κραγιόν που διαρκεί ώρες!Δεύτερο στην λίστα με τα πιο πολυφορεμένα κραγιόν είναι το Kate Moss από την Rimmel!Το λατρεύω!!!!!!!Εντυπωσιακό,βαθύ με μπλε υποτόνους βυσσινί χρώμα και βελούδινη αίσθηση στα χείλη!Αυτούς τους κρύους χειμωνιάτικους μήνες δεν θα μπορούσα να μην χρησιμοποιήσω ένα από τα αγαπημένα μου κραγιόν!Το Revlon Colorburst Lip Butter in Raspberry Pie είναι μοναδικά ζουμερό,βουτυρώδες,υπέρ-ενυδατικό και με εκπληκτικό φουξιομωβ χρώμα!Τις μέρες που ήθελα να τονίσω λίγο παραπάνω τα μάτια μου ή πολύ απλά είχα διάθεση για nude κραγιόν, έβγαζα από το νεσεσέρ μου το υπεραγαπημένο μου Yves Saint Laurent Pur 132 Beige Nude!
Χριστούγεννα και γιορτές χωρίς λάμψη γίνεται??Δεν γίνεται!!Το Mary Lou Manizer ήταν το μόνο highlighter που χρησιμοποίησα τους τελευταίους μήνες!Πολλές φορες το χρησιμοποιώ ακόμα και σαν σκιά και μπορώ να πω ότι το αποτέλεσμα είναι πολύ ικανοποιητικό!Δίνει sexy λάμψη, χωρίς να φαίνεται too much.
Rimmel Kate Moss 107, Revlon Colourburst Raspberry Pie, Golden Rose Velvet Matte no2, Yves Saint Laurent Rouge Pur 132 Beige Nude, Dust&Cream , Korres




5 comments:

  1. Θέλω πολύ να δοκιμάσω το Nuxe Reve de Miel!! Πρέπει να μυρίζει υπέροχα!

    ReplyDelete
  2. Το άρωμα του σανταλόξυλου είναι χειμώνας. Μου αρέσει πολύ και σαν άρωμα χώρου για το σπίτι αλλά κι αυτό το γαλάκτωμα είναι απίστευτο. Πολύ ωραία τα αγαπημένα σου. Θα ρίξω μια ματιά στο κραγιόν της Golden rose. Πολύ μου άρεσε η απόχρωση. Πολύ ζεστή. Φιλιά!

    ReplyDelete
  3. Τι τέλειο το χρώμα του κραγιόν της Revlon :D

    notebookofclaire.blogspot.gr

    ReplyDelete
  4. Αχ φανταστικό!!Ελπίζω να το βρω Ελλάδα όταν μου τελειώσει γιατί το συγκεκριμένο το είχα παραγγείλει από εξωτερικό!!

    ReplyDelete
  5. Ναιιιιι!!Τρελαίνομαι για σανδαλόξυλο τον χειμώνα.Σε κρέμες,κεριά,αρώματα!!
    Εχω 2-3 από Golden Rose και αυτή η απόχρωση είναι η αγαπημένη μου!

    Φιλιά!!!!!!

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog!!! ♥