Summer Faves! ♥ ♥ ♥

Hellooo ladies!!

Μπορεί να τελείωσε και ο Σεπτέμβριος,αλλά δεν γινόταν να μην σας δείξω τα προιόντα που αγάπησα (και εξακολουθώ να αγαπώ) το καλοκαίρι!
Στις διακοπές,δεν μου αρέσει να παραφορτώνω το νεσεσέρ και την βαλίτσα μου..οπότε θα δείτε μόνο τα αναγκαία (για εμένα) και αυτά που χρησιμοποίησα ολόκληρο το καλοκαίρι!
Το αγαπημένο μου καλοκαιρινό άρωμα όλων των εποχών!!!Μυρίζει...καλοκαίρι!!Περιμένω πως και πως να έρθει το καλοκαιράκι για να το φορέσω!Τον χειμώνα όταν είμαι στα down μου,το μυρίζω και παίρνω δύναμη!Δυστυχώς φέτος ξενέρωσα!Εβγαλαν μόνο μια έκδοση με glitter (bliax) και μάλιστα μείωσαν τρελά την ποσότητα χωρίς φυσικά να μειώσουν τιμή!Από 100ml,το μείωσαν στα 50ml!!!
My favourite summer perfume of all times!It smells like...summer!All year long,i'm waiting for the summer to come in order to wear it again!Saddly,this year they produced only one version with shimmer!I hate shimmer... :( 

Body Shop Moringa Body Mist / Body Shop Moringa Body Souffle
Η σειρά Moringa από τα Body Shop είναι από τις αγαπημένες μου!Βασικά,η αγαπημένη μου μαζί με την καρύδα...Εχοντας τελειώσει αρκετά body butters Moringa,είπα να δοκιμάσω και το νέο body souffle!Η υφή είναι σαν gel...μου άρεσε πολύ,ειδικά αφού την είχα βάλει στο ψυγείο να κρυώσει!Μετά το μπάνιο στην θάλασσα και την ζέστη,ήταν ότι καλύτερο!Το αρνητικό της είναι ότι τελειώνει αρκετά πιο γρήγορα από το αντίστοιχο butter.Επίσης,παρόλο που διαφημίζεται σαν κάτι πρωτοποριακό,εγώ έχω χρησιμοποιήσει την υφή αυτή σε after sun της l'oreal και μάλιστα πριν 4-5 χρόνια!

Το body mist μυρίζει τόσο τέλεια!Με βόλεψε πάρα πολύ το καλοκαίρι,γιατί γενικά δεν μπορώ τα έντονα αρώματα σε συνδυασμό με την ζέστη!Δυστυχώς η μυρωδιά δεν διαρκεί πολύ,αλλά με το souffle σίγουρα η διάρκεια παρατεινόταν!
Αγαπημένο αντηλιακό εδώ και 3 καλοκαίρια!Ειλικρινά,νομίζω θα το αγοράζω για πάντα!!Μπροστά στα υπόλοιπα που έχω δοκιμάσει κατα καιρούς,είναι κλάσεις ανώτερο!
My favourite sunscreen for the last 3 years!Honestly i think i will be bying it forever!It is the best i have ever tried! 

Alba Botanica Hawaiian Body Oil
Κοντεύω να το τελειώσω και το αγόρασα πριν 2μήνες!!Εκπληκτικό λαδάκι για το σώμα,πολύ ενυδατικό,απορροφάται σχετικά γρήγορα και μυρίζει τέλεια!Στην αρχή απογοητεύτηκα γιατί περίμενα να μυρίζει καρύδα...τελικά όμως με την χρήση,αγάπησα την "καρπένια" μυρωδιά του!!Είναι δύσκολο να σας την περιγράψω...ένα θα σας πω: μυρίζει υπέροχα!
I bought it two months ago and i almost finished it during summer!It is an mazing body oil,very hydrating,it absorbs quickly enough and it smells divine!At first i was dissapointed with the smell because i thougt it would smell more "coconaty"..after using it some times i changed my mind and now i lovee it!Love it's "nutty" smell!

Το χρησιμοποιώ εναλλάξ με άλλο σαμπουάν (τους τελευταίους μήνες με το κίτρινο fructis) και μου αρέσει πάρα πολύ!Καθαρίζει τα μαλλιά εξαιρετικά,τα αφήνει ανάλαφρα αλλά όχι τζίβα!Εχω τελειώσει ήδη 4-5 μπουκάλια και σίγουρα θα το αγοράσω ξανά!
I use it every other time i was my hair and i really love it!It cleans my hair nicely and leaves them very light.I have already used 3-4 bottles and i will surely buy it again!

Το ομορφότερο και εντυπωσιακότερο μπλε βερνίκι που έχω δει ποτέ!!Εντονο royal blue χρώμα με πολύ καλή απόδοση και εφαρμογή!Το αγαπώ! ♥ 
The most gorgeous blue nail polish ever!!Intense royal blue colour with excellect application!Love it...♥

Erre Due Heart Trick 248
Εψαχνα πάραα πολύ καιρό να βρω ένα βερνίκι που να μοιάζει στο πολυαγαπημένο μου -και δυστυχώς limited edition - Bermuda Shorts από Essie!Νομίζω το συγκεκριμένο από Erre Due είναι ότι πιο κοντινό έχω βρει!
I was looking for a veryy long time for a nail polish that looks like my fave Essie Bermuda Shorts,which was LE!Thankfully i found this gorgeous Erre Due!It's the closest i have ever found!

Seventeen Supreme no10
Πολύ γλυκό οπάκ κουφετί ροζ!Ιδανικό για όλο τον χρόνο και όλες τις ώρες!Αρκετά διακριτικό και κατάλληλο για δουλειές που δεν επιτρέπονται τα έντονα χρώματα!Ετσι,παραμένεις σικ και περιποιημένη χωρίς να προκαλείς!

Σας τα έχω δείξει ΚΑΙ αυτά τόσες πολλές φορές!Θα είναι για πάντα,τα 2 πιο αγαπημένα μου καλοκαιρινά βερνίκια!Τα έχω αγοράσει 2 φορές το καθένα και σίγουρα θα τα αγοράσω ξανά!

Seche Vite Top Coat
Εχω να χρησιμοποιήσω άλλο top coat χρόνιααααα!Δεν το αλλάζω με τίποτα!! 
Εχω χρησιμοποιήσει και Opi,Essie,Orly, αλλά είναι το μοναδικό που κάνει τα νύχια τόσοο λαμπερά!Και εννοείται έχει πολύ καλή διάρκεια!

Mac Impassioned
Το αγαπημένο μου καλοκαιρινό κραγιόν!Αν μου έλεγαν ότι πρέπει να διαλέξω μόνο ένα κραγιόν για να φοράω όλο το καλοκαίρι,σίγουρα θα ήταν αυτό! ♥
Μοναδική καρπουζί απόχρωση...λαμπερή,απόλυτα καλοκαιρινή,οπάκ και με μεγάλη διάρκεια!

Mac Lady Danger
Το νεώτερό μου απόκτημα!Αχχχ...υπέροχη πορτοκαλοκόκκινη απόχρωση!Πολύ σικ αλλά και sexy ταυτόχρονα!Θα το φοράω εννοείται και τον χειμώνα!

Mac Crosswires
Από τα πρώτα μου mac κραγιόν...και αγαπημένο!Κοραλί που μπορεί να φορεθεί εύκολα πρωί και βράδυ!Lustre υφή,αρκετά ενυδατικό και κλασσικό!

Maybelline Color Vivids in Fuchsia Flash
Αχχχ αχχ τι να πώ γι αυτό το κραγιόν!Το λατρεύω!Πολύ καλό dupe για το Mac Candy yum yum..μόνο που αυτό δεν είναι ματ-κάτι που στην προκειμένη περίπτωση προτιμώ!

Nyc Bronzing Face Powder in Sunny
To φοράω από τον Μάιο σχεδόν καθημερινά!Εξαιρετικά οικονομικό,αλλά και εξαιρετικά καλής ποιότητας!Δεν έχει shimmer,είναι εντελώς ματ και αφήνει ένα πολύ όμορφο ηλιοκαμμένο χρώμα,χωρίς να πορτοκαλίζει και να δείχνει το δέρμα σαν "λερωμένο".

Mac Mineralize Skinfinish Natural
Η αγαπημένη μου πούδρα all year round!ΑΠό αρχές Ιούνη δεν ανεχόμουν στο δέρμα μου ούτε bb cream (ούτως ή άλλως δεν φοράω foundation).To μόνο που μπορεί να έβαζα είναι η πουδρίτσα μου,περισσότερο για την γυαλάδα!Και πάλι μόνο αρχές καλοκαιριού,τον Αύγουστο μαύρισα και η πούδρα ήταν αρκετά ανοιχτόχρωμη!

Erre Due Luxury Waterproof pencil eye29
Eκπληκτικό,καλοκαιρινό χρώμα..με μοναδική βελούδινη υφή και φυσικά αδιάβροχο!Μου άρεσε πάρααα πολύ και σίγουρα θα αγοράσω κι άλλα από την συλλογή!Γενικά τα μολύβια της Erre Due είναι από τα καλύτερα!!Δεν το φόρεσα πολλές φορές λόγω χρώματος,αλλά τις λιγοστές φορές που το χρησιμοποίησα,το αποτέλεσμα ήταν πολύ όμορφο!

Radiant Super Lash Mascara
H αγαπημένη μου μάσκαρα ever!!!!!Καλύτερη και από high end!
Είναι λίγο ακριβούτσικη αλλά θα συνεχίζω να την αγοράζω!Προσφέρει απίστευτο όγκο ,καμπυλότητα αλλά και μάκρος...με λίγη περισσότερη έμφαση στον όγκο!

Mac Style Blush
Το αγαπημένο μου ρουζ για το καλοκαίρι!Ταιριάζει σχεδόν με όλα τα μακιγιάζ καθώς είναι πολύ απαλό από θέμα χρώματος!Εχει λίγο shimmer,αλλά το καλοκαίρι με το μαύρισμα φαίνεται υπέροχο!

H ανοιξιάτικη/καλοκαιρινή μου ενυδατική προσώπου εδώ και μια δεκαετία!ισως και παραπάνω!Τόσο δροσερή και ενυδατική!!Σας έχω μιλήσει τόσες φορές για την συγκεκριμένη!Τον χειμώνα χρειάζομαι κάτι πιο ενισχυμένο,οπότε δυστυχώς την αποχωρίζομαι :(

Lancome Rouge in Love 322M
Πολύ γλυκό χρωματάκι,που το φορούσα περισσότερο το πρωί και όταν δεν ήξερα ποιο να επιλέξω!Με έβγαλε ασπροπρόσωπη!!Μόλις τελειώσει,μάλλον θα το αγοράσω full size!

Rimmel Wake me up Concealer
Εντυπωσιάστηκα και δεν το περίμενα!Από την ημέρα που το αγόρασα,δεν έχω χρησιμοποιήσει άλλο!Κρεμώδες,ενυδατικό και όσο καλυπτικό θέλω!Θα το αγοράσω σύντομα ξανά!

Mac Crosswires,Lancome,Mac Lady Danger,Mac Impassioned,Maybelline Fuchsia Flash,Erre Due no29,Mac Style

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα αγαπημένα μου καλοκαιρινά προιόντα??

28 comments:

  1. ένα post Μac !!! πολύ ωραίες επιλογές και ξεχώρισα σίγουρα το βερνίκι essie και το ρουζάκι Mac!!!το Seche vite είναι σπουδαία ανακάλυψη!!!πολλά φιλάκια!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. χιχιχι αγαπάω mac!!Ειδικά τα κραγιόν τους!! ♥ ♥
      Αχχχ είναι φανταστικόοοοοο το βερνίκι essie!!Φιλάκιαααααααα!

      Delete
  2. Μερικά είναι και δικά μου αγαπημένα και τα άλλα με έπεισες να τα δοκιμάσω! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δοκίμασέ τα!!Είναι όλα φανταστικά!!
      Φιλάκιααααααα!!!!

      Delete
  3. πολύ ωραίες οι επιλογές σου !!! φιλιά !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ!!Φιλάκιαααααα!

      Delete
  4. το timotei.. Δεν το αλλαζω με τιποτα.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eίναι τόσοο καλό...και δυστυχώς το βρίσκω δύσκολα!Παντού έχουν το πράσινο,το διάφανο όχι!

      Delete
  5. Είναι όντως τόσο καλή αυτή η μασκάρα;; Ψάχνομαι τελευταία για μία για "καθημερινή" χρήση!
    Το μπλε βερνίκι το κρατώ στα υπόψη! Πολύ ωραίο blue black έχει και η Chanel !
    Πολλές καλημέρες & καλό μήνα :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι φανταστικήηηηηη!!
      Αλλά δεν θα το έλεγα καθημερινή...έχει αρκετά έντονο αποτέλεσμα!
      Τουλάχιστον σε εμένα που έχω μακρυές βλεφαρίδες,γίνονται τεράστιες!!
      Θα σου στείλω photo!!
      Καλό Μήναααααααα!!!!!!Σου έρχομαι το απογευματάκι!!!!

      Delete
  6. Μου άρεσαν πολύ οι επιλογές σου από Mac!
    Καλό φθινόπωρο τώρα Βικάκι! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ Κοραλλία μου!!
      Καλό μήνα!!!!!!! :) :)

      Delete
  7. τι υπεροχα πραγματακια..ζηλεψα πολλα ειναι η αληθεια..αυτη η wishlist Ολο και μεγαλωνει...τι τυχερη που εισαι που δεν φορας foundation..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aυτή η wishlist δεν τελειώνει ποτέεεεεεεε!!! :D :D
      Ευτυχώς δεν πολυχρειάζεται...με ενοχλέι,νιώθε ότι θέλω να ξεριζώσω το δέρμα μου!χαχαχ!!

      Delete
  8. Ομορφες οι επιλογες σου Βικυ μου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eυχαριστώ πολύ Ελευθερία μου!! :)

      Delete
  9. Πόλυ καλες επιλογές!!! Τα προϊοντα nyc & rimmel μπορούμε να τα βρούμε και στην Ελλάδα?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώωωωω!!
      Nyc θα βρεις στα καταστήματα micros.Εγώ το πήρα από το Γαλάτσι!
      Τα rimmel τα αγόρασα από το ιντερνετικό feelunique!

      Delete
  10. Και εγώ το προτιμώ απο το Candy yum yum για τον ίδιο λόγο!!! δεν έχω δοκιμάσει αυτή την μάσκαρα είναι καλή?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Απίστευτα καλή η μάσκαρα!Η αγαπημένη μου!!!!!!!!

      Delete
  11. Καλό μήνα :)
    Πολύ ωραία αγαπημένα, γεμάτα χρώμα και άρωμα!!

    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλό Μήνα!!!!!!!ΑΝ και λίγο καθυστερημένα!!!

      Delete
  12. Από timotei δοκίμασα πρόσφατα την κρέμα για τα μαλλιά και το άρωμα της είναι πραγματικά υπέροχο! Πρέπει να τη δοκιμάσεις! Πολλά φιλιά :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Την κρέμα ε??Γιατί όχι???Θα είναι η επόμενη!!
      Φιλάκιαααααααα!!

      Delete
  13. Πολύ όμορφα πραγματάκια! Θα συμφωνήσω για το moringa body mist. Πολύ ωραία μυρωδιά αλλά δυστυχώς ελάχιστη διάρκεια! Θα ήθελα να δοκιμάσω το bronzer της NYC.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δυστυχώς...Αλλά δεν παύει να είναι ενα πολύ καλό προιόν!!!
      Εϊναι τέλειο...το χρησιμοποιούσα κάθε μερα!!!!

      Delete
  14. latreyw ta mano china glaze!an thes des to site moy http://allbeautytalks.wordpress.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κι εγώωωωωωωω,κι εγώ!!!!!!
      Θα το τσεκάρω σε λιγάκι!!!!!!!

      Delete

Thank you for visiting my blog!!! ♥