Empties Vol IV!

Hellooo Ladies!!!!

Το τελευταίο ποστ με Empties,το ανέβασα μέσα Οκτώβρη!
Από τότε καταλαβαίνετε ότι έχουν μαζευτεί πολλά πραγματάκια!!
Λόγω μετακόμισης (σε 1-2 μήνες) ξέθαψα ότιι προιόντα είχα,με σκοπό κάποια να τα χρησιμοποιήσω ώστε να μεταφέρω στο νέο σπίτι όσο το δυνατόν λιγότερα και κάποια να πετάξω ή να τα χαρίσω!Είχα αρκετά ληγμένα προιόντα και πολλά όπου δεν τα χρησιμοποιούσα εδώ και χρόνια! 

Πάμε λοιπόν να τα δούμε!!

 Τους τελευταίους μήνες είχα θέμα με τα αφρόλουτρα!Αγόρασα αρκετά αλλά δεν μου άρεσε ΚΑΝΕΝΑ!!Αντε,μόνο το Dove!Τα υπόλοιπα όμως,μεγάλη απογοήτευση!

Dove Purely Pampering Nourishing Shower Gel
Μπορώ να πω ότι μου άρεσε αρκετά!Εξαιρετικά κρεμώδες και ενυδατικό!Μάλιστα το πιο ενυδατικό που έχω δοκιμάσει ποτέ!Με γλυκειά μυρωδιά βανίλλιας και Shea butter!Δυστυχώς μου φαίνεται ότι το άρωμα δεν είναι τοσο ωραίο όσο των άλλων προιόντων της σειράς!Δεν ξέρω αν θα το αγοράσω ξανά,λόγω αρώματος!

Fa Silk&Magnolia Cream&Oil
Στην συσκευασία μυρίζει αρκετά γλυκά και λουλουδάτα,οπότε είπα να το δοκιμάσω αφού λάτρεψα το cocoa&coconut από την ίδια εταιρεία!Τελικά δεν μου αρέσει καθόλου η μυρωδιά!Πολύυυ γλυκιά..Ιου!
Επίσης -θα ακουσεί λίγο περίεργο- όταν το χρησιμοποιούσα μύριζε το σφουγγάρι μου!!Στην αρχή νόμιζα ότι απλά πέρασαν 2-3 μήνες και έπρεπε να αλλάξω σφουγγάρι.Αλλά δεν ήταν αυτό γιατί το ίδιο έπαθα και με το καινούργιο σφουγαράκι που αγόρασα!Δεν το έχω ξαναπάθει με άλλο αφρόλουτρο.Δυστυχώς έχω ακόμα μία συσκευασία :(

Palmolive Mediterranean Moments Morocco
Είχα μεγάλες προσδοκίες για το συγκεκριμένο,αφού τρελαίνομαι για την μυρωδιά του αμυγδάλου!Εκτός λοιπόν του ότι δεν μου φάνηκε η μυρωδιά κάτι το ιδιαίτερο,μου προκαλούσε και φαγούρα!Καθόλου ενυδατικό!Με το ζόρι τα τελείωσα.

Dust&Cream Cookies
Αυτή η αηδιαστική συσκευασία που βλέπετε είναι ένα αφρόλουτρο που κέρδισα στον διαγωνισμο της Νίκης,φυσικά και με άλλα προιόντα της σειράς!
Δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένη (σε αντίθεση με τα υπόλοιπα προιόντα).Το μέγεθός του είναι 200ml και κοστίζει μόνο 2,30€.Οπως βλέπετε είναι πολύ οικονομικό!Βέβαια πλέον βρίσκεις στο μάρκετ ωραιότατα αφρόλουτρα με προσφορά 1+1 και μάλιστα σε 500ml-750ml στα 5€ περίπου!
Είχα πολλά θέματα με το συγκεκριμένο.Δεν μύριζε σχεδόν καθόλου όταν έκανα ντουζ,και εννοείται με το που έβγαινα δεν το μύριζα καν!Επίσης,το χρησιμοποίησα το πολύ 9-10 φορές και τελείωσε!Τελείωσε πάρααα πολύ γρήγορα!Δεν μου φαίνεται λογικό να αδειάσει η συσκευασία σε 10 ημέρες.
Επιπλέον,η ετικέτα δεν είναι πλαστικοποιημένη,οπότε από την δεύτερη κιόλας χρήση άρχισε να λιώνει το χαρτι..ιιουυυ  :(


L'oreal Studio Hot Volume Αφρός για όγκο
Το βρήκα καταχωνιασμένο σε ένα ντουλάπι!Πρέπει να τo έχω τουλάχιστον 5 χρόνια!Δεν γνωρίζω καν αν υπάρχει ακόμα στην αγορά!Πάντως θυμάμαι ότι μου άρεσε!

Dalon ξεβαφτικό νυχιών
Εντάξει να μην τα ξανλέμε!!Το καλύτερο ξεβαφτικό νυχιών ever!! ;)
Δείτε αναλυτικό review εδώ.

Imolia ασετόν με λάδι
Δεν μου άρεσε καθόλου!Το αγόρασα πέρσυ το καλοκαίρι αν δεν κάνω λάθος σε διακοπές..κι αυτό γιατί δεν βρήκα το dalon!Μου ξέραινε τα χέρια απίστευτα!
Χάλια,μην το δοκιμάσετε!

Dove Natural Touch Dead Sea Minerals Spray Deodorant
Μου αρέσει πάραα πολύ και θα το αγοράσω ξανά σίγουρα!Μου είχε μείνει λίγη ποσότητα από το καλοκαίρι (από το δεύτερο μπουκάλι) και τώρα που "ζέστανε" λίγο ο καιρός το χρησιμοποίησα!Δεν ξέρω για εσάς,αλλά εγώ τον χειμώνα δεν προτιμώ τα spray..κρυώνω! :D
 

Elvive Δράση Αργινίνης x 3 σαμπουάν
Στην αρχή μου φάνηκε ενδιαφέρον..αλλά τελικά δεν έκανε κάτι ιδιαίτερο στα μαλλιά μου!Ισα ίσα που νομίζω τα βάραινε και τα λάδωνε.Δεν θα το ξαναγοράσω...ούτε την αντίστοιχη μάσκα!

Dove Purely Pampering Beauty Cream Wash
Δεν είχα σκοπό να σας δείξω κρεμοσάπουνα(δεν το συνηθίζω άλλωστε),αλλά αυτό και το Open είναι εκπληκτικά!Οτι πιο κρεμώδες έχω δοκιμάσει ποτέ!!Δεν κάνει τόσο πολύ αφρό όπως τα κλασσικά κρεμοσάπουνα αλλά αφήνει τα χέρια τόσοο απαλά!Και εννοείται μυρίζει απίστευτα...Ζεστή βανίλλια!! ♥
Κάθε φορά που πλένω τα χέρια μου,μυρίζει όλο το μπάνιο!

Open Hand Soap Cedarwood&Flowers
Το αγαπημένο μου!!Το έχω αγοράσει ήδη ξανά! :)
Οπως σας είπα και για το Dove,δεν είχα σκοπό να σας μιλήσω για κρεμοσάπουνα αλλά αυτό είναι πραγματικά εξαιρετικό!
Καταρχάς είναι ελληνικό προιόν,παράγεται στην Αθήνα από την εταιρεία Open!
Ο κυριότερος λόγος που σας το αναφέρω είναι τα απίθανα συστατικά του.
Περιέχει εκχύλισμα γιασεμιού,εκχύλισμα από 2 τριαντάφυλλα (French rose & Damask Rose) από οργανικά καλλιεργημένα πέταλα.(μέρος επιγραφής).Επίσης βλέπω στα συστατικά aloe vera,coconut oil,kiwi extract και mango fruit extract (φυτικής/φυσικής προέλευσης και κάποια είναι και βιολογικά) :)
Επίσης,ΔΕΝ περιέχει parabens,σιλικόνη,ορυκτέλαια,προπυλενογλυκόλη.Είναι μικροβιολογικά ελεγμένο,δεν έχει δοκιμαστεί σε ζωάκια και εννοείται μυρίζει ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ!Λουλουδένιo,αισθησιακό,ξυλώδες άρωμα!
Εχω ενθουσιαστεί όπως βλέπετε!
Επίσης,είναι τεράστιααα η συσκευασιά...500ml και κοστίζει ΜΟΝΟ 1,80€!

Tiger Rose Soap

Μυρίζει τόσοοο όμορφα!!Τριαντάφυλλο!
Είναι λίγο πιο μικρό από τα κλασσικά σαπούνια,αλλά και πολύ οικονομικό!
Αν δεν κάνω λάθος 1€ τα 2!
Εχει 4 μυρωδιές...έχω δοκιμάσει και την plum,η οποία μάλιστα μου αρέσει περισσότερο!

Baby Care Chamomile
Τα μωρομάντηλα που χρησιμοποιώ περισσότερο!
Δεν περιέχουν σαπούνι,παραβένες και οινόπνευμα!Εχουν εκχύλισμα χαμομηλιού και μυρίζουν τόσοοο όμορφα!
Τα βρίσκω συνήθως σε 3πλή ή 4πλή συσκευασία με έκπτωση.Επίσης έχουν μέσα 72 φύλλα σε αντίθεση με τα johnson's που έχουν 56 στην ίδια όμως τιμή!

Lara Wet Towels
Τούρκικης προέλευσης..μου τα έφερε ο αδερφός μου από τον Εβρο (όταν ήταν φαντάρος πριν λίγους μήνες).
Χωρίς οινόπνευμα και παραβένες με πολύ βολικό πλαστικό καπάκι όπου τα διατηρεί υγρά.Μυρίζουν εκπληκτικά!Αν τα βρω στην Αθήνα θα τα αγοράσω σίγουρα!

Septona Lady Care
Περιέχουν αμυγδαλέλαιο και γάλα..Καθαρίζουν αρκετά καλά το μακιγιάζ αλλά μου φαίνονται αρκετά ξηρά.Μου "γρατζουνάνε" το δέρμα.Δεν θα τα αγοράσω ξανά!

Pom Pon eyes&face
Ικανοποιητικά!Γενικά δεν τρελαίνομαι για μαντηλάκια καθαρισμού.Τα χρησιμοποιώ μόνο σε ταξίδια,στο σπίτι του αγοριού μου και για να καθαρίζω τα χέρια μου μετά το μακιγιάζ.Θεωρώ πάντως ότι είναι από τα καλύτερα!

Septona Antibacterial  
Με άρωμα πορτοκάλι!Τα έχω πάντα στην τσάντα μου για να σκουπίζω τα χέρια μου!Τα βρίσκω συνήθως σε προσφορά 2+2 δώρο.Δεν περιέχουν οινόπνευμα και είναι αντιβακτηριδιακά.


Vichy Idealia Life Serum 
Εχω τον συγκεκριμένο ορό και σε full size και τον χρησιμοποιώ αρκετό καιρό,αλλά ακόμα δεν έχω βγάλει τελικά συμπεράσματα!
Μου αρέσει,αλλά δεν κάνει και θαύματα!Θα κάνω σύντομα review! :)

Nuxe Serum Merveillance
Δεν μπορώ να κρίνω επαρκώς με 3 φακελάκια (περίπου 3 χρήσεις το κάθε φακελάκι),αλλά σαν πρώτη άποψη μου αρέσει αρκετά!Είναι πιο σιλικονάτο και gelώδες από το Vichy αλλά νομίζω ότι ενυδατώνει και φωτίζει περισσότερο το πρόσωπο!Πάντως μυρίζει πολύυ έντονα,όποια δεν αντέχει τις δυνατές μυρωδιές εσπεριδοειδών,να το αποφύγει!

Apivita Express Beauty with Orange
Αγαπημένη μάσκα για τον χειμώνα!Εχω τελειώσει πάραα πολλά τέτοια φακελάκια,αλλά ξεχνάω να τα βάλω στην σακουλίτσα μου με τα empties! :D
Ενυδατώνει και τονώνει πάρα πολύ το δέρμα και μυρίζει τέλεια!Είναι πλούσια σε βιταμίνη C και Ε,οπότε χαρίζει ισχυρή αντιοξειδωτική προστασία.
L'occitane Milk Concentrate Amand
Με αμυγαλέλαιο,γάλα
Το ερωτεύθηκα!!!!!!! ♥ Δεν περίμενα ότι θα μου αρέσει τόσο!
Μυρίζει εκπληκτικάααα!Πικραμύγδαλο που το λατρεύω!Τόσο φρέσκια μυρωδιά..
Θέλω να το αγοράσω full size,αλλά με αποτρέπει η τσιμπημένη τιμή!
Ααα,επίσης,δίνει εξαιρετική ενυδάτωση!Από τα καλύτερα ενυδατικά σώματος που έχω δοκιμάσει ποτέ!

Εκκαθάριση #2 

Δεν έχει κανένα νόημα να σας μιλήσω αναλυτικά για τα παρακάτω,καθώς δεν θυμάμαι καν αν μου άρεσαν,αν είχαν διάρκεια κλπ.Είναι πανάρχαιαααα προιόντα και τα περισσότερα πλέον δεν υπάρχουν στην αγορά!
Λόγω μετακόμισης κάνω μεγάλη εκκαθάριση!
Σε επόμενο empties θα δείτε κι άλλα!

Seventeen Perfect Gloss Lasting Color 03 Walnut
L'oreal Liquid Lip Color 11 Rose Crystal
Maybelline 06 Precious Lilac
Seventeen 97
Nivea Soft Blush Rosewood
Maybelline Pure Powder 033 Amber Beige

Εχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω??
Ποια η γνώμη σας?? ;)

45 comments:

  1. πολύ καλό και ενημερωτικό το ποστ σου.. τώρα ξέρω τι να αποφύγω να αγοράσω.. φιλιαα χχχ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Αυτός είναι ο σκοπός!! :) :)
      Καληνύχτα!!!

      Delete
  2. Ειλικρινά, με τόσες παρουσιάσεις προϊόντων, μου θύμισε και λίγο... διαδικτυακό κατάστημα καλλυντικών το post!
    ;-) χαχα!
    Όλα το Palmolive, τo Fa, τα Dove και τα Septona είναι εδώ και καιρό αγαπημένες μου... συνήθειες!
    Το "Open" δεν έχει τύχει να το δω κάπου, αλλά σίγουρα όταν το δω, θα το... αποκτήσω!
    Φιλάκιαααααα!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ReplyDelete
    Replies
    1. αχααχχα δυστυχώς πάντα γεμίζω με πολλές άδειες συσκευασίες!! :D
      Να το δοκιμάσεις!!Το επόμενο που θα αγοράσω από την Open,είναι το μαλακτικό μαλλιών!! :)
      Καλό Σαββατοκύριακοοοοοοοοο! :)

      Delete
  3. συμφωνώ για το ξεβαφτικό ...αλλά το είχα αγοράσει ήδη...θέλω να δοκιμάσω οπωσδήποτε το dalon.. μαντηλάκια δεν χρησιμοποιώ...χρησιμοποιούν άπειρες συσκευασίες όμως τα μωρά μου-τα baby care είναι τα καλύτερα ever-αντιβακτηριακά χρησιμοποιώ της ίδια εταιρείας τα μπλε hankies...το dove το κλασσικό μπλε νομίζω δεν το ξεπερνά κανένα σε μυρωδιά αν και έχω καιρό να χρησιμοποιήσω ,χρησιμοποιώ 2-3 άλλα τώρα για να αλλάζω μυρωδιές...πολύ ωραίο post!!! πολλά φιλάκια!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Για εμένα το Dalon είναι το καλύτερο!!Αν το δοκιμάσεις πες μου εντυπώσεις!!
      Εχεις μωράκια????Αχχχχ... ♥
      Κι εγώ πιστεύω ότααν κάνω μωράκι,αυτά θα χρησιμοποιώ!!
      Μ'αρέσει πολύυυυυυυ το κλασσικό Dove αλλά και το κόκκινο luscious velvet!!
      Φιλάκιαααααααα!

      Delete
  4. Κρατώ στα υπόψιν το κρεμοσάπουνο Open για μελλοντικές αγορές. Την καλησπέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Επόμενη μου αγορά από την εταιρεία θα είναι το μαλακτικό μαλλιών!
      Εχω διαβάσει πολύ καλές κριτικές!!
      Καλό Σαββατοκύριακο!!!!!!!

      Delete
  5. Πάρα πολλά empties !! Baby Care Chamomile τα αγαπώ και εγώ και τα αγοράζω συνέχεια !!
    Dove Purely Pampering Nourishing Shower Gel και Fa Silk&Magnolia Cream&Oil και Palmolive Mediterranean Moments Morocco Λατρεμένα όλα τους τα χρησιμοποιώ και εγώ !!!


    ReplyDelete
    Replies
    1. Πάραααα πολλά!!Και ήδη αρχίζει και γεμίσει πάλι η τσαντούλα!!
      Από τα 3 αφρόλουτρα που λες μόνο το Dove μου άρεσε..τα άλλα με απογοήτευσαν!!
      Φιλάκια!!!

      Delete
  6. Ωραίο post!!! και μπόλικο! Το open από πού το πήρες;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ!!!!!!!
      ΑΠό ένα κατάστημα στην Βείκου (Γαλάτσι) που λέγεται Micros...
      Τα έχω βρει όμως και σε καταστήματα με χαρτικά-απορρυπαντικά κλπ!

      Delete
  7. Τα Open είναι απ'τα αγαπημένα μου προϊόντα περιποίησης, έχουν φανταστικές ποσότητες και μυρωδιές και τέλεια ποιότητα, συν το ότι είναι κι ελληνικά! Η ενυδατική από L'Occitane πρέπει να είναι υπέροχη, γενικώς τα L'Occitane έχουν απίστευτες μυρωδιές, οπότε θα την κοιτάξω! Πολύ ενδιαφέροντα empties!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Από εσένα Μαριάννα έχω σταμπάρει την μαλακτική κρέμα!
      Μόλις μου τελειώσει αυτή που έχω τώρα,θα αγοράσω από Open!
      Είναι όπως το λες υπέροχηηηηηη!!!!Μυρίζει απίστευτα!!!!!!!!

      Delete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Απολαυστικό post το open υπάρχει στο Hondo ;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ!!!
      Δεν νομίζω...εγώ το αγόρασα από το κατάστημα Micros στο Γαλάτσι (Βείκου) και το έχω βρει και σε κατάστημα με χαρτικά-απορρυπαντικά!

      Delete
  10. Πολυ ωραιο το ποστ σου μου αρεσουν πολυ τα empties ποστ ή βιντεο γιατι ειναι ολοκληρομενη αποψη για καποια απο τα προιοντα που δοκιμαζει η καθε μια μας....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Συμφωνώ απολύτως!!
      Ξέρεις τι να αποφύγεις,και τι να αγοράσεις! :D :D

      Delete
  11. Άκρως χορταστικό ποστ! Το Open δεν το ήξερα- σίγουρα θα το αναζητήσω! Η μάσκα της Apivita είναι τέλεια- ακριβώς όπως τα λες! xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σίσσυ,να κοιτάξεις και το μαλακτικό μαλλιών!
      Αρεσε πολυ στην Μαριάννα!!
      Μα είναι η αγαπημένη μου για τον χειμώνα!!!!!!!!!!! :)

      Delete
  12. Αχ πόσο συμφωνώ μαζί σου για το σαμπουάν με τη δράση αργινίνης x3. Είχα κάνει και review. Εμένα όχι απλά μου βάραινε τα μαλλιά, αλλά μου προκάλεσε τρελή ξηροδερμία και τρελή φαγούρα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χάλια χάλια!!και είχα ενθουσιαστεί στην αρχή!!
      Τώρα που το λες,είχα κι εγώ μεγαλύτερο ξύσιμο από το συνηθισμένο!! :(
      Και την μάσκα την έχω αφήσει στην άκρη...να δω πως θα την τελειώσω!

      Delete
  13. Aυτό το Open ακούστηκε τόσο ωραίο!!Από ΣουπερΜάρκετ??
    Επίσης,τα μωρομάντηλα γιατί τα χρησιμοποιείς??Για ντεμακιγιάζ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Axx ναι Ευαγγελία μου!!
      Οχι το πήρα από ενα κατάστημα στο Γαλάτσι στο Micros!
      Το είδα όμως και σε κατάστημα με χαρτικά-απορρυπαντικά!
      Χμμ...για την κλασσική χρήση..αχχαχα!
      Αλλά και για να σκουπίζω τα χερια μου όταν βάφομαι γτ βάζω το tinted moisturizer πρώτα στο χέρι μου και γενικά γίνομαι χάλια!
      Για ντεμακιγιάζ σπάνια..αλλά τα έχω χρησιμοποιήσει!μια χαρά είναι!!

      Delete
  14. Το σαμπουάν από Elvive και μένα δεν μου άρεσε καθόλου, από αφρόλουτρα κι εγώ αγαπώ περισσότερο το cocoa&coconut από fa! Τον ορό της vichy τον είχα και εγώ σε δειγματάκια και μου άρεσε πολύ αλλά τώρα χρησιμοποιώ της loreal και είμαι πολύ ευχαριστημένη! Τα μαντηλάκια ντεμακιγιάζ κι εγώ τα έχω καταργήσει... μόνο για τους λόγους που ανέφερες τα χρησιμοποιώ! Χορταστικό το ποστ σου!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aπίστευτοοοοοοο το coconut&cacao!!!!!Τελείωσα 2 μπουκάλια το καλοκαίρι και σίγουρα θα το ξαναπάρω σιγά σιγά!!
      Ποιον από l'oreal??Τον φούξια?????
      Μα ναι,δεν προσφέρουν κάτι στο δέρμα...ίσα ίσα!!
      Καληνύχτα!!!

      Delete
  15. εγω να δεις ποσα εχω μαζεψει..χαμος..το αγορι μου μου λεει καλα γιατι μαζευεις τα σκουπιδια...που να ηξερεεε..χαχαχα τα αφρολουτρα ειναι απο τα αγαπημενα μου...

    ReplyDelete
    Replies
    1. αχχαχαχα ααα,εγώ του το έχω εξηγήσει!!Αυτά είναι για empties...αυτά είναι για review κλπ!! :D :D

      Delete
  16. Την έκανες τελικά την εκκαθάριση! Χιχιχ! Χμ πρέπει να δοκιμάσω το ασετόν....

    ReplyDelete
    Replies
    1. χιιχιχ έχω κι άλλα!!!!!!!Σε λίγο διάστημα,έρχεται κι άλλο empties!
      Δοκίμασέ το και πες μου εντυπώσεις!Είμαι σίγουρη ότι θα σου αρέσει!!!

      Delete
  17. Μου αρέσουν τα empties..! Μάζεψες αρκετά η αλήθεια είναι..! Εκαθάριση και εγώ κάνω συχνά-πυκνά αν και θα πρέπει να ξανακάνω γιατί όλο και κάτι θα βρω :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kι εμένα μου αρέσει να βλέπω empties!!!!!
      Ουυυυ πάντα βρίσκω...και τώρα λόγω μετακόμισης,μάλλον θα βρω πολλά!!!! :D

      Delete
  18. Από όλα αυτά έχω δοκιμάσει τα μαντηλάκια Septona, τα οποία κι εγώ πάντα έχω ένα πακετάκι στην τσάντα μου. Αυτά με το άρωμα πορτοκάλι είναι τα αγαπημένα μου. Και το αποσμητικό της Dove, επίσης τέλειο.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πάντα βρίσκονται κι εμένα στην τσάντα μου!! :)
      Kαλό Σαββατοκύριακο!!!! :)

      Delete
  19. Πωπω πραγματακια, το dove θελω πολυ να δοκιμασω αλλα δεν ξερω ποιο αρωμα και φυσικα τις μασκες της apivita!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δοκίμασε αυτό!!!!!
      Tα άλλα δύο (ενα με καρύδα και ενα με αμύγδαλα και ιβισκο) δεν μου άρεσαν!
      Οι μάσκες apivita εκπληκτικές!!!!

      Delete
  20. Αγαπημένη Dove...
    Τέλειο post ! <3
    xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Νίκη!!!!
      Καλό Σαββατοκύριακο!! :)

      Delete
  21. Το συγκεκριμένο Dove αφρόλουτρο εμένα δεν μου άρεσε καθόλου! Η μυρωδιά μου φάνηκε πολύ βαριά και όταν το ξέπλενα ένιωθα ότι δε φεύγει από πάνω μου! Λες και έμενε πάντα ένα στρώμα! Τα Palmolive επίσης δεν μου άρεσαν γιατί μου προκάλεσαν μέσα σε λίγα λεπτά απίστευτη ξηροδερμία!Παρόλο που δεν έχω τέτοιο θέμα αμέσως μετά το μπάνιο άρχισαν τα πόδια μου να ξεφλουδίζουν! Συμφωνώ 100% για το σαμπουάν της Elvive! Μην αγοράσεις τη μάσκα! Τζάμπα λεφτά! Το Open μου αρέσει κι εμένα πάρα πολύ! Τα αντιβακτηριδιακά της Septona έχουν πάντα μια θέση μέσα στην τσάντα μου! Ουφ μεγάλο σχόλιο...σόρρυ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Οχι καλέ τι μεγάλο!!!Μου αρέσουν τα μεγάλα σχόλια...γιατί δείχνουν ότι διάβασες το τεράστιο κείμενό μου!!!
      Ναι τα palmolive Κι εμένα όπως γράφω μου προκάλεσan φαγούρα...ίου!!!!!
      Το Dove έχεις δίκιο...αφήνει ένα στρώμα το οποίο δεν βγαίνει με τίποτα!Εμένα δεν με ενόχλησε...νομίζω είναι λόγω της ενυδατικής που έχει μέσα!!
      Αχχχ την έχω αγοράσει την μάσκα...μαζί τα πήρα πακετάκι.Την έχω παρατήσει στο ντουλάπι/..Θα την χρησιμοποιήσω το καλοκαίρι σε spray μαζί με νερό για την παραλία!!αχαχα!!!!!!

      Delete
    2. Κι ό,τι ετοιμαζόμουν να την πετάξω τη μάσκα...τι εννοείς σε σπρέυ για την παραλία?Διαφώτισέ με σε παρακαλώ! :P

      Delete
    3. Δεν πετάμε ποτέ τίποταααααα!!
      Λοιπόν βάζω σε ένα σπρέυ 1/3 μάσκα...1/3 λάδι καρύδας και το υπόλοιπο το γεμίζω με νερό!
      Το κουνάω και το ψεκάζω στα μαλλιά μου στην παραλία πριν μπω στο νερό αλλά και μετά για να μπορώ να τα χτενίσω...είναι αρκετά μακρυά και χωρίς αυτό δυσκολεύομαι πολύ!
      Δες εδώ...
      http://beautyandthefoodbeast.blogspot.gr/2013/06/blog-post_29.html#.Uzna6lfQ6n4

      Delete
    4. α ναι το είχα διαβάσει αυτό το post σου αλλά μου διέφυγε μετά! Λοιπόν φέτος θα το εφαρμόσω... ;)

      Delete
  22. Idealia Life Serum της Vichy.. Μεγάλος χαμός για το τίποτα! Αποφάσισα να το αγοράσω (αν και η επιδερμίδα μου δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα..ίσα-ίσα θα έλεγα), αλλά δεν είδα καμία διαφορά. Απορροφάται σχετικά γρήγορα, αλλά μου δημιουργούσε μια αίσθηση σαν μια μάσκα σιλικόνης. Δε μου άρεσε. Η τιμή του τσουχτερή ωστόσο.

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog!!! ♥