Magazine Gifts : Yves Saint Laurent Rouge Pur Couture No1 (Le rouge)

Helloooooooooo ladies!!!!!!!!!!!!

Καλησπέραααα!!!
Ενα γρήγορο ποστ για το περιοδικό In Style Μαρτίου που κυκλοφόρησε μόλις σήμερα με εκπληκτικόοοοο δωράκι!!!
(Κοστίζει 5.90€)


Χαίρομαι ιδιαίτερα που σιγά σιγά τα περιοδικά αρχίζουν και βάζουν πολύ ωραία δωράκια από high end brands!Lancome,Shiseido,Armani και στην σημερινή περίπτωση Yves Saint Laurent!!Yeahh!!
Και μάλιστα κραγιόν,που όπως γνωρίζετε είναι η μεγάλη μου αδυναμία!!
Δεν με πειράζει καθόλου το γεγονός ότι είναι mini size..Ούτως ή άλλως δεν θα μπορύσε να είναι κάτι άλλο!! :D :D
Με αυτό τον τρόπο δοκιμάζω υφές και χρώματα!
Πρόκειται για ένα κρεμώδες,ενυδατικό (όχι σαν τα Ysl Volupte) κραγιόν με βελούδινη υφή και πολύ καλή διάρκεια!!Το φόρεσα σπίτι για να το δοκιμάσω και έχω να πω ότι έφαγα,ήπια και παρέμεινε στην θέση του!!Φυσικά πιο ξεθωριασμένο,αλλά το κραγιόν είναι εκεί,έντονο και ζωηρό!!
Το χρώμα του είναι ένα κόκκινο με θερμούς υποτόνους...υπέροχο και λαμπερό!
Το λατρεύω!!!!!!!
Αριστερά : Mac Russian Red/ Δεξιά: Ysl Pur Couture no1

Μην το χάσετε!!!!!!!

51 comments:

  1. Kαλέ. είναι υπερτέλειο! Σπεύδω να το αγοράσωωωω!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Υπερ υπέρ τέλειο!!!!!!!!
      Τρέξε γιατί κάτι μου λέει ότι θα εξαντληθεί γρήγορα!!!!!!!!

      Delete
  2. Έφυγαααα για το περίπτερο χαχα :P
    Τέλεια ευκαιρία!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τρέχα τρέχα πριν εξαντληθεί!!!!!!!
      πες μου μετά αν όντως σου αρέσει!!!!!! :)

      Delete
  3. Πολύ ωραία η παρουσίαση σου Βίκυ μου <3
    Το κραγιόν,φαίνεται υπέροχο!Θα το αγοράσω σίγουρα :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!!!
      Είναι εξαιρετικό!!!!!Τόσο,που θα το ήθελα και σε full size!! :D :D

      Delete
  4. ε με 5,90 πάντως YSL δεν αγοράζεις...και είναι και υπερ κλασσικό χρώμα!!!μεγειά σου και με ταχύτητα σε όσες θέλουν να το προλάβουν!!!φιλάκια :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι mini το μέγεθος,αλλά σίγουρα αξίζει να το έχεις!!
      Ούτως ή άλλως ποτέ δεν τελειώνω συχνά κραγιόν,οπότε και το μίνι μια χαρά είναι!! :)
      Ευχαριστώ!!!!!!!!!!

      Delete
  5. Ωραίο χρώμα. Ευχαριστούμε για την πληροφορία :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι υπέροχο!!!!!Και από κοντά ακόμα ωραιότερο!!

      Delete
  6. Αααα θα με κάνεις να πάω να το πάρω!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αυτός ήταν ο σκοπός μου!!χιχιιχ

      Delete
  7. Πάρα πολύ ωραίο!Κι εμένα δεν με ενοχλεί το ότι είναι mini size...έτσι κι αλλιώς με τόσα κραγιόν πια που έχουμε όλες δεν τελειώνουν γρήγορα!Με γεια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ακριβώς αυτό!!
      Μια φορά έχω τελειώσει κραγιόν στην ζω΄γ μου αφού έχω τόσαααααα πολλά!!
      Ευχαριστώ..!!!

      Delete
  8. Μόνο ένα χρώμα έχουν;;;;

    ReplyDelete
  9. Το λάτρεψα ήδη, υπέροχο κόκκινο!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Υπέροχοοοοοοο...και δεν είχα κανένα ίδιο!!Τα περισσότερά μου είναι blue toned!!

      Delete
  10. πλάκα κάνεις!!!!!τρέχω τώρα!!!!!

    ReplyDelete
  11. εγω σκεφτομαι να παω να παρω και δευτερο..ενα να το κοιταω και ενα να το φοραω..ειναι τελειο

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D :D :D
      Δεν έχεις και άδικο!!Κόσμημα είναι!!!

      Delete
  12. Το πήρα!Είναι φανταστικό..Απ τα πιο ωραία κραγιόν που έχω δοκιμάσει..Και έχει άρωμα κολόνιας!Κατι μου θυμίζει το άρωμα του!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μα είναι εκπληκτικό το χρώμα και τέλεια η υφή!!
      Χμμ δίκιο έχεις..θα το ξαναμυρίσω αύριο να δω αν μου θυμίζει κάτι!!
      Φιλάκιαααααα!

      Delete
  13. Κι όμως... το χάσαμε!!!
    Sold out, ακόμα δεν κυκλοφόρησε..
    :-(
    (Μου υποσχέθηκε όμως ο καλυτερότερος περιπτεράς του κόσμου, πως θα μου το ξαναφέρει!)
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κιόλας????????Σήμερα βγήκε!!!!!!!
      Αχχχ τι καλός μωρέ!!!!!
      Αντε,καλοφόρετο!!!!!
      Φιλάκιαααααααα! :) :)

      Delete
    2. Το πήρα! Το πήρα!!
      (Στη νησιωτική Ελλάδα, τα μηνιαία και τα εβδομαδιαία έντυπα κυκλοφορούν 2-3 μέρες νωρίτερα από ότι στην Αθήνα!)
      ;-)
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κούκλα μου!
      Καλό μεσημεράκι!

      Delete
  14. Το πήρα με το που το είδα το πρωί στο περίπτερο .Δεν βρίσκεις και κάθε μέρα τέτοιο κραγιόν με 5.90 ευρώ σε mini size βέβαια αλλά δεν με πείραξε καθόλου καθόλου . !!! Μπράβο στο instyle !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xixiixix μεγειάαααα!!!!!
      Ούτε εμένα με πείραξε!!!!!!!Μου φτάνει αυτό το λίγο!!!Εκπληκτικό δώρο!
      Μακάρι να δούμε κι άλλα τέτοια!!

      Delete
  15. Τρέχω να το βρω!! Ξερεις την αδυναμία μου στα κόκκινα! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ξέρω ξέρω!!!!!!!!!!!!!
      Ελπίζω να το πρόλαβες!! ;)

      Delete
  16. καλημερα! ευχαριστουμε για την παρουσιαση!
    φιλακια πολλα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγώ ευχαριστώ για την γλυκειά καλημέρα!!!!!!!!
      Καλό Μήνα!!!!!!

      Delete
  17. Α, είναι πολύ ωραίο κόκκινο!! Έλεγα να μην το πάρω αλλά μπήκα σε σκέψεις...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχχ...είναι πανέμορφο!Και δεν είχα άλλο με θερμούς υποτόνους!!

      Delete
  18. Πολυ ομορφο, αν εβγαινε και σε αλλη αποχρωση θα το επαιρνα αλλα τετοιο κοκκινο δεν φοραω, τελειο ειναι παντως!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αααα..κρίμα!!Γιατί έχει και εκπληκτική υφή!!
      Maybe next time! ;)

      Delete
  19. Ooooooo εχω παθει σοοοοκ!!! Εγω γιατι δεν τα βρισκω τα δωρακια αυτα τα ωραια ποτεεεε;;;!! Παρα πολυ ομορφο χρωμα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaaaa δεν το βρήκες????Αν ψάξεις θα το βρεις σε κάποιο περίπτερο!
      Οντως είναι υπέροχο!!!!!!!

      Delete
  20. Το αγόρασα και εγώ! Είναι υπέροχο!
    Το έβαλα χθες στο cinema :) :)

    xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Α εσύ είσαι γρήγορη!!ιχιιχ
      Εγώ το φόρεσα μόνο σπίτι και έπλυνα τα πιάτα!χαχαχ!!

      Delete
  21. Πολύ όμορφο!
    Είχα πάρει παλιότερα κραγιόν της ίδιας εταιρείας από περιοδικό.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ναι???δεν έχω ξαναπετύχει ysl σε περιοδικό!!!!!!!!!

      Delete
  22. Τι ωραιοοοο!! Τυχερες οσες το αποκτησουν!!

    http://dreamstylesplash.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κι εγώ είμαι μία από αυτές!!!! :)

      Delete
  23. Υπέροχοοο!!! Σίγουρα θα εξαντληθεί αμέσως!! Αλήθεια είναι τόσο ίδιο με το russian red ή είναι ιδέα μου? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. To russian red είναι πιο σκούρο και έχει μπλε υποτόνους!
      Το Ysl είναι θερμό κόκκινο! ;)

      Delete
  24. Εχθές πέρασα απο το περίπτερο κοντοστάθηκα μπροστά του αλλά τελικά δεν το πήρα είδα που έγραφέ η συσκευασια ενυδατικό και χαλάστικα γιατι υπέθεσα οτι θα μοιάζει με lip gloss ...Ελπίζω να το βρώ σήμερα γιατί μετά απο αυτό το πόστ ψήθηκα να το πάρω!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ μακάρι να το βρήκες!!!
      Είναι ενυδατικό αλλά και με καλή απόδοση χρώματος!!!!!!!!!!
      Φιλάκια!!!!!!

      Delete
  25. τι υπέροχο post!
    πολύ όμορφες φωτογραφίες και μου άρεσε η συγκριτική φώτο με το Russian Red!
    εγώ, όπως είδες και στο post μου, το χαρακτηρίζω "καθαρό κόκκινο", αλλά μάλλον θα πρεπε να βάλω κι εγώ συγκριτική με πιο θερμά και πιο ψυχρά που έχω, για να φανεί.. χαχα!! :p
    δίπλα στο Russian Red, έχεις απόλυτο δίκιο.. πραγματικά μοιάζει θερμό..
    καλή σου συνέχεια! να το χαρείς!

    ReplyDelete
  26. That is super coooooool... I love that red.
    Greetings from ttbdivas.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog!!! ♥