Mixed Berries Muffins with White&Milk Chocolate chips !

Hellooooooo ladies!!!!!!!!!!!

Ηρθε η ώρα για μία ακόμα συνταγή!
Ξέρετε ότι λατρεύω το μαγείρεμα,και ειδικά την ζαχαροπλαστική!  :)
Επίσης έχω μεγάλη αδυναμία στα φρούτα του δάσους,αλλά δυστυχώς δεν τα βρίσκω εύκολα..και αν βρω θα είναι πανάκριβα και εννοείται κατεψυγμένα!
Μέχρι που είδα μια διαφήμιση από τα Lidl και είπα "εδώ είμαστε"!! :D :D 
Εννοείται δεν άφησα την ευκαιρία να πάει χαμένη!

Ingradients:
2 κουταλιές σούπας χυμό λεμονιού
1 κούπα γάλα (250ml)
1/2 κούπα λάδι 
1 αυγό
2 κούπες αλεύρι για όλες τις χρήσεις (260 γραμμάρια)
3 κουταλιές baking powder
1/4 κουταλιού αλάτι
3/4 κούπα ζάχαρη (150γραμμάρια)
1/2 κούπα σταγόνες λευκής σοκολάτας (200γρ.)
1/2 κούπα σταγόνες σοκολάτας γάλακτος (200γρ.)
2 κούπες φρούτα του δάσους (400γρ) ανάμεικτα(φρέσκα ή κατεψυγμένα)

H συνταγή είναι πανεύκολη!!
Θα χρειαστέιτε 2 μπωλ.Στο ένα θα ρίξουμε όλα τα "υγρά" συσταστικά και στο άλλο όλα τα "στεγνά"!
Μετά απλά τα ανακατεύουμε όλα μαζί...ψήνουμε στο φούρνο και είναι ΕΤΟΙΜΑ!

Λοιπον σε ένα μπωλ ρίχνουμε το γάλα,το αυγό,τον χυμό λεμονιού και το λάδι.Ανακατεύουμε μέχρι να ομογεννοποιηθούν. 
Στο δεύτερο μπωλ προσθέτουμε το αλεύρι,το αλάτι,το baking powder ,την ζάχαρη και ανακατεύουμε.
Προσθέτουμε τις σταγόνες σοκολάτας ή κομμάτια σοκολάτας.Κρατήστε 1/4 σταγόνες για decor!




Στην συνέχεια προσθέτουμε το πρώτο μείγμα στο δεύτερο και ανακατεύουμε απαλά με μια σπάτουλα μέχρι να ομογεννοποιηθεί το μείγμα.
Τέλος προσθέτουμε τα φρούτα του δάσους!Ανακατέψτε απαλά!

Υγ..Αν χρησιμοποιήσετε κατεψυγμένα μην τα αφήσετε πολύ ώρα έξω από το ψυγείο γιατί θα ξεπαγώσουν και θα βγάλουν μωβ χρώμα στην ζύμη.Οπως έγινε σε εμένα δηλαδή!
Υγ2.Αν το μείγμα είναι πολύ νερουλό λόγω του ζουμιού που θα βγάλουν τα φρούτα,προσθέστε λίγο αλεύρι.

Τοποθετήστε στην ειδική φόρμα για muffins χαρτάκια και προσθέστε το μείγμα.
Αν δεν έχετε χαρτάκια,απλά αλείψτε τις φόρμες με λάδι/βούτυρο.
Γεμίστε τις φόρμες μέχρι επάνω και ρίχτε τις σταγόνες σοκολάτας που έχουμε κρατήσει.Το μείγμα φτάνει 15-17 muffins! 

Ψήστε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180C για περίπου 20-25λεπτά ή μέχρι ροδίσει η ζύμη και η οδοντογλυφίδα βγαίνει καθαρή όταν την εισχωρήσετε στο κέντρο του muffin.
Βγάλτε τα από τον φούρνο και ακουμπήστε τα σε μια σχάρα για 5λεπτά πριν τα βγάλετε από την φόρμα. 


ENJOY!!!!



53 comments:

  1. Πωωω !!Ζουμερά,μυρωδάτα,εποχιακά και γευστικότατα!!Πολύ καλή η ιδέα σου για τα κατεψυγμένα γιατί και τα φρέσκα είναι πανάκριβα!!να είχα ένα...άντε 2 τώρα!!Τέλεια!!Καλό βράδυ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ακριβώς όπως τα περιγράφεις είναι!!δεν θα μπορούσα να το κάνω καλύτερα!!!
      Καλό βράδυ!!Φιλάκιαααααα! :)

      Delete
  2. Μμμμμ λατρευω φρουτα του δασους και μαφινς!!! Θα τα δοκιμασω οπωσδηποτε!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κι εγώ τα λατρεύω!!!!Θα κάνω κι άλλες συνταγές με φρούτα του δάσους!!!!!!!

      Delete
  3. φαίνονται πολύ νόστιμααααα και τρελαίνομαι για φρούτα του δάσους!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κι εγώ τρελαίνομαι!Βγήκαν πολύυυυ γευστικά!!!!!!

      Delete
  4. πωωωωωω μου τρεχουν τα σαλια...και ομορφη και καλη μεγειρισσα...τυχερος αυτος που θα σε παρει..χαχα

    ReplyDelete
    Replies
    1. αχχαχα σε ευχαριστώ πολύ Βάσω μου!!!!!!!! :)
      Οτι είναι είναι!!Αλλά είμαι κι εγώ!! :P

      Delete
  5. Τς! Τς! Τς!
    Για καλό ήρθα???
    Οκ, θα πάρω 1-2 (άντε 3!) Για να μη σε προσβάλω, μη φανταστείς για κανένα άλλο λόγο!
    ;-)
    Πολλά γλυκά φιλάκιαααα!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαχαχαχ τι να κάνω βρε Ιωάννα μου???αχαχ!!
      Λατρεύω την μαγειρική!!!
      1-2 ίσως...3 δεν πρέπει να έχουν περισσέψει!! :P
      Φιλάκιααααααααααα!

      Delete
  6. Ahhhhhhh Vicky!!! You made me craving for these now!!! Yum, they look sooo appetizing and delicious! Well done dear, you are so good with cooking! Have a great day, many hugs and kisses!!! Mwaaaaaaaaaah!:*** ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh i didn'd do it on purpose sweetie!!!!!!! :D :D
      They were amazing!!!!!!!I actually love cooking...and eating!!
      Kisses my beautiful girl!!!!!mmmwwahhhhhh!! ♥

      Delete
  7. Υum yum φαίνονται υπέροχα!!
    Σίγουρα θα την δοκιμάσω τη συνταγή με την πρώτη ευκαιρία!!!
    Φιλιά πολλά Sophia :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχχχ ήταν κιόλας!!!!!!!!
      Αν την δοκιμάσεις πες μου εντυπώσεις!!
      Φιλάκια!!!!!!!!!!!!!

      Delete
  8. Βικυ... δειγμα υπαρχει????????

    ReplyDelete
    Replies
    1. χαχααχαχα έλα από το σπίτι μου...αν έχει μείνει κανένα πολύ ευχαρίστως να σε κεράσω!! :D :D

      Delete
  9. Φαίνονται πεντανόστιμα! Δεν περίσσεψε τίποτα να μας στείλεις? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κάτι έχει μείνει αλλά δεν ξέρω για πόσο!!Δεν θα την βγάλουν την νύχτα!χαχαχα

      Delete
  10. ποοοοο....ζαχαρουλα αντιστασου....αναπνοες.....αμμμμμ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. xaxaxaxa εσύ που το λέει και το όνομά σου ότι σ'αρέσουν τα γλυκά,να αντισταθείς??? :D :D

      Delete
    2. αντιφατικό έτσι? αχαχαχαχα

      Delete
  11. Πόσο νόστιμα φαίνονταιιιιιιι
    Σίγουρα θα δοκιμάσω τη συνταγή σου κάποια στιγμή!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aχχχ ήταν κιόλας!!!!!!
      Να τα δοκιμάσεις και να μου πείς αν σου άρεσαν!!
      Φιλάκιααααα!

      Delete
  12. Πάλι εδώ!!!!! Έχεις ένα βραβειάκι όποτε μπορείς πέρασε να το πάρεις http://swanocean.blogspot.gr/2014/01/a-new-award.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αααα ευχαριστώ πολύ κούκλα!!!!!!

      Delete
  13. Πω πω ζημιά μου έκανες βραδιάτικα! Θα δοκιμάσω σίγουρα να τα κάνω :)
    Φιλιά

    ReplyDelete
    Replies
    1. xixixi να μου πεις εντυπώσεις!!
      Εμένα μου άρεσαν πάρααα πολύ...τα ξαναέφτιαξα!!

      Delete
  14. Με κόλασες χτες στο Instagram και ευτυχώς δεν άργησες να ανεβάσεις τη συνταγή!
    Φαίνονται πεντανόστιμα μιαμ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. χιχιχι Από εδώ και πέρα θα τις βάζω αμέσως στο blog!!Δεν θέλω να σας κρατάω σε αγωνία!! :D :D

      Delete
  15. Λατρευω τα φρουτα τ δασους!!!Πρεπει ν ειναι τελεια η συνταγη!Μου ανοιξες την ορεξη,απο αυριο ετοιμάζομαι γ γλυκακι!!!
    www.getalocalife.blogspot.gr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Axxxxxxx κι εγώ!!!!!!!!!!!!!!
      Λατρεύω και την σοκολάτα εννοείται!! :D :D
      Nα την δοκιμάσεις και να μου πεις εντυπώσεις!!

      Delete
  16. Κορίτσι για σπίτι παιδί μου!
    Θεά! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eντελώς!!!!!!!Είμαι νοικοκυρά!! :) :)

      Delete
  17. Τρελαίνομαι για γλυκά, αλλά μέχρι τώρα βαριέμαι πολύ να ασχοληθώ. Τελευταία όμως λέω να το επιχειρήσω για τους άντρες του σπιτιού!
    Πολύ ωραία φαίνονται!

    Υ.Γ. Έχω giveaway στο μπλογκ μου

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχχχ εγώ να δεις πώς τρελαίνομαι!!!!Αλλά μου αρέσει να τα φτιάχνω κιόλας!!
      Θα περάσω... :) :)

      Delete
  18. Βίκυ, είμαι στη δουλειά. ΚΑΙ ΠΕΙΝΑΩ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε καταλαβαίνω!!!!!!!Απόλυτα!!!! :)

      Delete
  19. MIAM MIAM MIAMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναιιιιιιιιιιιιιιι εντελώςςςςςςς μιαμ ήταν!!!!!!! :) :)

      Delete
  20. Φαινονται τέλεια και κόκκινα φρουτάκια
    αλλά και σοκολάτα!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τρελαίνομαι για κόκκινα φρουτάκια!Και σοκολάτα εννοείται!!

      Delete
  21. Πεντανοστιμα φαινονται! ;)

    ReplyDelete
  22. Φαινονται απίστευτα!! Και πεντανόστιμα!! Θα τη δοκμάσω σίγουρα τη συνταγή! Σε ευχαριστούμε που τη μοιράστηκες!! :)) Επίσης, μπράβο σου για τις φωτογραφίες! Ειναι τοσο καλές!! xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nα την δοκιμάσεις και να μου πεις αν σου άρεσαν!!!!
      ωωωω,σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!!!!!!

      Delete
  23. Φαίνονται υπέροχα! Συγχαρητήρια! Σου έχω βραβείο! http://olis-myme.blogspot.gr/2014/01/weekend-update-reading-for-exams-and.html#comment-form

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αααα ευχαριστώ πολύ για το βραβειο!!!

      Delete
  24. Γιατί μου το κάνεις αυτό ? Γιατι???? Προσπαθω να μην τα τρωω αυτα τα (καταραμενα) πεντανοστιμα γλυκα και με καταστρεφεις! Τελεια η συνταγη σου ομως...την κραταω στα υπόψιν!
    Φιλιά Κορίτσι
    Μαιρη

    ReplyDelete
    Replies
    1. χαχαχα συγγνώμη Μαίρη μου!! :D :D
      Κι εγώ προσπαθώ...αλλα μου είναι αδύνατον!!!
      Φιλάκιααααααα!

      Delete
  25. Αμαν βρε κοριτσι τι μας κανεις βραδιατικα?!


    φιλακια πολλα :)

    ReplyDelete
  26. Πωπω κολαση! Φαινονται τελεια Βικυ μου μπραβο! Θα τα δοκιμασω σιγουρα, λατρευω τα φρουτα τους δασους!

    ReplyDelete
  27. καλε τι μας κάνεις;;;;;;;;;; θανατος είναι αυτά!!!!!!!!!!!!!! τωρα πεινασα =S

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog!!! ♥