Golden Globe Awards 2014 - Red Carpet looks! ♥

 Εννοείται περίμενα πως και πως να δω την απονομή των Χρυσών Σφαιρών...περισσότερο για τις εμφανίσεις των σταρ στο κόκκινο χαλί φυσικά!!
Από χτες κυκλοφορούν άπειρες φωτογραφίες στο διαδύκτιο!!Ευτυχώς φέτος (κατά την γνώμη μου) οι ωραίες εμφανίσεις ήταν πολλές!
Βέβαια υπήρχαν και κάποιες κακόγουστες..αλλά οκ αναμενόμενο! 
Οι καλόγουστες επισκίασαν τις κακόγουστες for sure!
Μετά από αρκετή μελέτη και πολλές ματιές στις εμφανίσεις των επώνυμων κυριών...κατέληξα στα δικά μου...στυλιστικά βραβεία!!

Yeaahh baby!!
 Amber Heard in Atelier Versace
 
Από τις ωραιότερες εμφανίσεις της βραδιάς!!Εκπληκτική τουαλέτα σε πολύ όμορφο βαθυ μπλε!
Σούπερ μακιγιάζ/μαλλιά...
Ε,είναι και μια θεά η γυναίκα!!
Cate Blanchett in Armani Prive Couture

Ισως η εντυπωσιακότερη εμφάνιση της απονομής βραβείων Golden Globe!Υπέροχη όπως πάντα η Cate με φοβερή μαύρη δαντελένια τουαλέτα.
Olivia Wilde in Gucci

Μα τι κούκλα!!!!!!!
Λάμπει μέσα στην sequinned Gucci τουαλέτα η εγκυμονούσα Olivia!! 
Εξαιρετική..και απόδειξη ότι μπορείς να ντυθείς κομψά και στυλάτα ούσα έγκυος!
Zooey Dechanel in Oscar De la Renta

Υπάρχει λόγος που λατρεύω τον Oscar de la Renta!Παραμυθένιο και πολύ ρομαντικό φόρεμα!Και η Zooey κούκλα και πολύ γλυκειά όπως πάντα!
Lupita Nyong'o in  Ralph Lauren

Εκθαμβωτική!!!!Απίστευτο,εκτυφλωτικό πορτοκαλο-κόκκινο φόρεμα σε συντηρητική/σικάτη γραμμή που κολακεύει πολύ την σιλουέτα της!!!Well done Ralph! ;)



Emma Watson in Dior
H πιο αμφιλεγόμενη εμφάνιση στα φετινά βραβεία!Οι περισσότεροι την θεωρούν πολύ απλή και κατώτερη των (συνήθων) εκπληκτικών στυλιστικών επιλογών της ηθοποιού!
Εγώ την λάτρεψα και θεωρώ ότι ήταν από τις πιο καλοντυμένες!
Ντύθηκε πολύ σωστά για την ηλικία της...cool,fun,απρόβλεπτη! ♥
Στα συν...το υπέροχο μαλλί αλλά και μακιγιάζ!!Νεανικό και φρέσκο..ακριβώς όπως το outfit της!


Kate Beckinsale in Zuhaid Murad
 Πολύυυυυ λαμπερή εμφάνιση!!Συνήθως δεν μου αρέσει η τόση πούλια,αλλά το κόψιμο αυτής της τουαλέτας είναι πολύ αισθησιακό,θηλυκό και sexy!!
Και η Kate..γυναικάρα!!!

Michelle Dockery in Oscar de la Renta
 Αλλο ένα υπέροχο Oscar de la Renta! ♥ ♥ ♥
Μα πόσο κομψή!!!!!!Σαν πριγκίπισσα!

Naomi Watts in Tom Ford
 Αρκετά ωραίο φόρεμα...Δεν είμαι σίγουρη αν μου αρέσει τόσο όσο τα υπόλοιπα αλλά θεωρώ ότι είναι μια κομψή εμφάνιση!Ισως ηθελε λίγο χρώμα,γιατί φαίνεται "άχρωμη"

Margot Robbie
Απίστευτο φόρεμα με εντυπωσιακές λεπτομέρειες στο ντεκολτέ!Το συνδύασε με υπέροχες πράσινες γόβες! ♥

Maria Menounos in Max Azria
Ιδιαίτερη και πολύ σέξυ τουαλέτα!!Οι διαφάνειες προσδίδουν μυστήριο!!
Το δε χρώμα μου αρέσει πολύ!

Amy Adams in Valentino
Πολύ μου αρέσει η two-tone τουαλέτα Valentino!Το ντεκολτέ παρόλο που είναι αρκετά αποκαλυπτικό...στην Amy δεν φαίνεται πρόστυχο!ισως επηρεάζει η φούστα που είναι τόσο αέρινη!H πλάτη δε εξαιρετική!



HHmmm...
Adele Exarchopoulos
Τίποτα το ιδιαίτερο...λίγο βαρετή εμφάνιση θα έλεγα!
Και δεν φάνηκε πόσο κούκλα είναι!Λάθος μαλλί και μακιγιάζ επίσης.

Drew Barrymore in Monique Lhuillier
Δυστυχώς δεν ήταν πολύ καλή η εμφάνισή της!Παραφορτωμένο το φόρεμα..και ειδκά για μία έγκυο!
Παρόλα αυτά είναι μια κούκλα!Πολύ λαμπερή!

Jessica Chastain in Ricardo Tisci
Boringggggg....και χάλια μαλλί!!

  Caitlin Fitzerald in Emilia Wickstead


Giuliana Rancic in Lorena Sarbu
Πολύ ωραία τουαλέτα σε φοβερό δαμασκηνί/βυσσινί χρώμα...αλλά μου φαίνεται για κάποιο λόγο λίγο ντεμοντέ!Εσείς τι λέτε???


Kerry Washington in Balenciaga

Αλλη μία έγκυος!!Ενδιαφέρον outfit...αλλά είπαμε,την Olivia δεν την φτάνει!

Julia Bowen


Leslie Mann in D&G
Βαρετή επίσης...Δεν μπορώ να πω ότι δεν είναι όμορφη,αλλά δεν έχει το κάτι παραπάνω που θα με κάνει να κολλήσω και να πω WOW!

Mila Kunis in Gucci

Για κάποιο λόγο η Mila μου βγάζει μια ξυνίλα φέτος..Και όχι μόνο σε αυτή,αλλά σε όλες τισ φωτογραφίες που είδα!Η δε τουαλέτα δεν με ενθουσίασε!

Sofia Vergara in Zac Posen

Πανέμορφη,πληθωρική,θηλυκή,σέξυ!

Helen Mirren in Jenny Packham
Πολύ σικ!!Υπέροχο χρώμα αλλά και κόψιμο...Από τις πιο καλοντυμένες ηθοποιούς,γενικά!

Taylor Swift in Carolina Herrera 

Δεν την πολυσυμπαθώ...αλλά θα κάνω την καρδιά μου πέτρα και θα πω καλή κουβέντα! :P
Εντυπωσιακή η τουαλέτα και το μαλλί!Ηταν από τις καλύτερες εμφανίσεις της!


Emma Roberts in Lanvin

Υπέροχη δημιουργία από τον Lanvin!!Και σούπερ τα τυρκουάζ σκουλαρίκια!


 

Oh God NO!!

Μα τιιιιιιιιιιιι φοράς χρυσή μου???????????!!
Uma Thurman και Heidi...σε εσάς απευθύνομαι κυρίως!!
Μα είναι δυνατόν???????Εχουν φορέσει άπειρααααααα φορέματα...έχουν στυλίστες σε κάθε ταινία,διαφημιστικό,εκδήλωση!
Γιατί ντύθηκαν τόσοοοοοοοο χάλια?????????

Lena Dunham in Zac Posen

Δεν την κολακεύει ΚΑΘΟΛΟΥ!!Κατά τα άλλα δεν είναι ασχημο φόρεμα.


Jennifer Lawrence in Dior
Πολύ λάθος επιλογή!!
Καταρχάς δεν μοιάζει για φορεμα επώνυμου οίκου...Μοιάζει πολύ φθηνό και πρόχειρα ραμμένο!
Λάθος,λάθος,λάθος!!(Το περσυνό στα Oscar ήταν κλάσεις ανώτερο)


Reese Witherspoon in Calvin Klein

Βαρετηή!!!!!!!

Sandra Bullock in Prabal Gurung
Τρικολόρε!Δεν μου αρέσει καθόλου!!
Δεν μου αρέσει ούτε το μήκος του φορέματος!Γιατί??Prabal..έχεις πολύυυυυυυ ωραίες δημιουργίες.Γιατί της έδωσες αυτό?????

Kaley Cuoco in Rani Zakhem
Χμμμμ...κάτι με χαλάει,αλλά δεν έχω εντοπίσει ακόμα τι!Μάλλον το pattern.
Γενικά δεν εντυπωσιάστηκα!Sorry!

Julia Roberts in Dolce&Gabbana
Βγάλε το πουκάμισο βρε Julia!!!Το υπόλοιπο βλέπεται!

Heidi Klum in Marchesa
Σκέτη απογοήτευση!!Μα είναι δυνατόν?????????Marchesa?????????What is that thing???
Πφφ..και γενικά μου άρεσαν οι δημιουργίες τους!

Uma Thurman in Versace
No comment!!!!!!

Rashinda Jones in Fausto Puglisi
Ωραία η γραμμή του φορέματος..αλλα τους φοίνικες τί τους ήθελε??? :(


Εσείς...ξεχωρίσατε κάποια εμφάνιση???Συμφωνείτε με τις επιλογές μου???





33 comments:

  1. Χαχαχα γέλασα πολύ με τα σχόλιά σου, γενικά συμφωνώ υπήρχαν περισσότερο ωραίες εμφανίσεις από άσχημες! :)
    xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D :D
      Ευτυχώς...γιατί δεν θα το άντεχα!! :D

      Delete
  2. Πόσο γέλασα με τα σχολια σου πραγματικα??!! Και στα περισσότερα συμφωνώ!:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μα μερικά ήταν για γέλια!!!!!Και για κλάμματα...

      Delete
  3. χαχα τελεια αναρτηση πολυ γελασα, τελειες εμφανισεις η αγαπημενη μου ηταν η Emma Watson μα καλα τι δεν τους αρεσει??? επισης μου αρεσει πολυ η Olivia Wilde και η Amber Heard θεες!!! Συμφωνω με τις χειροτερες εμφανισεις και δεν μου αρεσει καθολου η Drew Barrymore κριμα και ειναι απο τις αγαπημενες μου γενικα. PS η Jennifer Lawrence μου αρεσει πολυ αλλα οντως το φορεμα ηταν καπως!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δεν ξέρωωωωω..μαλλον το ότι δεν ήταν πολύ glamourous!!!!!!!
      Αλλά εμένα μου άρεσε υπερβολικά!!
      Θεές δεν λες τίποτα!! :D :D

      Delete
  4. Replies
    1. Καλημέραααααααα!!Θα σε επισκεφθώ!! :D

      Delete
  5. λατρευω την Amber..ειναι καρακουκλαρα..και η Εmma Watson Μαρεσε...μια χαρα..τι επρεπε να βαλει δηλαδη??την αρτα και τα Γιαννενα??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ελα μου ντε!!!!!!!!!!!!!!!Αφού είναι κοριτσάκι!!
      Εκπληκτικό ντύσιμο...μπράβο της που το τόλμησε!!!

      Delete
  6. Η Amber φέρνει και λίγο σε... Angelina προηγούμενων χρόνων!! (Βλέπε: πόδι!! Γκουχ! Γκουχ!)
    Το πιο αγαπημένο μου ντύσιμο ήταν της Emma Watson! Πραγματικά το λάτρεψα!
    Φιλάκια, κούκλα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. χαχαχαχαχ αφού το έχει,να μην το δείξει???χαχαχα!!
      Κι εγώ λατρεψα Emma!!!!
      Φιλάκιαααααααααα!! :)

      Delete
  7. Πόσο τέλειο και cool χτένισμα η Rashinda Jones!
    Εγώ πάντως ψηφίζω Zoe!
    xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zoe ψηφίζω κι εγώ!!!!!
      Ωραίο το μαλλί της Rashinda...αλλά το φόρεμα δεν μου άρεσε!

      Delete
  8. kala i uma thurman san na ksepidise apo to 1990! iouou entelws!

    ReplyDelete
    Replies
    1. xaxaxaxa και παλιότερα μη σου πω!!
      Χαλι χαλι...!

      Delete
  9. Ξεκαρδίστηκα κι εγώ με το σχολιασμό σου, μόνο μια διαφωνία έχω την Zoe Saldana. Δεν μου άρεσε καθόλου το φόρεμα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αλήθειααααααααα???Εμένα μου φάνηκε πολύ γλυκό!!
      Αλλά είπαμε,γούστα είναι αυτά!! ;)
      Φιλάκια!!!!

      Delete
  10. Hi Vickyyyyyyy!!! Olivia Wilde and Naomi Watts were my favs, they are too stunning for words! And lol for Lena Dunham, totally disliked her choice!! Have a great day my friend, many hugs and kisses! MWAAAAAAAAAAAH!♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kissesssssss Lilli!!!!!!!
      Olivia Wilde indeed was a goddess!!!!!!!!!!!
      mmwaaah!!!!!! :) ♥

      Delete
  11. Νομίζω ότι συμφωνώ με τις περισσότερες επιλογές σου! Της Blanchett και της Dechanel ήταν τα αγαπημένα μου, η Lupita εντυπωσιακότατη και η Watson όπως το λες, με το κατάλληλο φόρεμα για την ηλικία της! Θα διαφωνήσω κι εγώ για την Saldana, πολύ μπιχλιμπίδι…Η Heidi η χειρότερη της βραδιάς για μένα! Το φόρεμα της Cuoco δεν ξέρω γιατί δεν άρεσε σε πολύ κόσμο, εμένα ίσως είναι το δεύτερο αγαπημένο μου και της πήγαινε και πολύ…

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αλήθεια???
      Εμένα μου άρεσε πολύ η Saldana!!Αλλά οκ γούστα είναι αυτά!!!
      Δεν μου άρεσε νομίζω και λόγω pattern αλλά και γιατί φάρδαινε αρκετά από το στήθος και κάτω!!!

      Delete
  12. Great selcection!! I can't choose a favorite!

    XOXO!

    ReplyDelete
  13. to me absolutely the most gorgeous was Olivia Wilde.. she looked perfect! and Jen Lawrence's make up was a little bit halloween-alike, wasn't it? :D btw, it seems like almost all celebrities just focused on wearing a dress but their hairstyles were like "i woke up 5 mins ago"... if we were invited to the party....... there would be no competition to us :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wasn't she??????/I totally loved her...
      Amazinggggg dress...and what a pretty face!Gorgeous!!!!!!!!!
      hahahaha yeap...didn't like her at all!She could be amazing...but,pff she fucked up!hahahah!!!
      We are Greek goddesses my love!!Who can compete us??????? :D :D

      Delete
  14. Εντυπωσιακότατη η Lupita!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Συμφωνώ απολύτως!!!!!!
      Και η εμφάνιση της σε άλλα βραβεία με ενα καταπληκτικό τυρκουάζ φόρεμα ήταν φανταστική!!

      Delete
  15. Πολύ μου άρεσε η Έμμα Γουότσον! Η Cate Blanchett είναι κατηγορία από μόνη της, καθώς αυτό το πρόσωπο που έχει είναι η επιτομή της κομψότητας για μένα. Η χειρότερη τουαλέτα πάντως κατά την γνώμη μου ήταν της Σάντρα Μπούλοκ, λάθος σχέδιο, λάθος χρώματα, λάθος όλα... Την καλησπέρα μου!

    ReplyDelete
  16. Μου άρεσε πολύ η εμφάνιση της Emma Watson παρόλα αυτα που ακούστηκαν! Τη βρήκα ότι πρέπει και συμφωνώ, το μακιγιαζ και το μαλλί ειναι ακόμα ενα συν! :) xx

    ReplyDelete
  17. Φανταστική παρουσίαση! Ξεχώρισα ιδιαίτερα το φόρεμα της Zoe Saldana! Υπέροχο και επίσης διαφορετικό! Σε έχω κάνει tag εδώ http://efilovesbeauty.blogspot.com/2014/01/tag-game.html

    ReplyDelete
  18. υπέροχη παρουσιαση! διαλεξες τα καλυτερα!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. χαίρομαι που σου άρεσε!!Φιλάκιαααααααα!!

      Delete

Thank you for visiting my blog!!! ♥