Clothes&Accessories Haul!!!!!!!! ♥

Καλησπέρα κορίτσια μου!!

Πώς είστε??Πού πήγε το φθινόπωρο?????Από τα κοντομάνικα και τα σανδάλια πήγαμε κατευθείαν στα φούτερ/μπουφανάκια και τα κλειστά παππούτσια!!πφφ...Θέλω να χαρώ λίγο φυσιολογικό φθινοπωρινό καιρό!Γίνεται??

Σήμερα λοιπόν θα σας δείξω κάποιες (ελάχιστες) αγορές που έκανα το καλοκαίρι και τον προηγούμενο μήνα!Ολόκληρο καλοκαίρι αλλά και στις εκπτώσεις ψώνισα πάρααα πολύ λίγο!Είναι η μόνη φορά που δεν είχα όρεξη για ψάξιμο στα μαγαζιά..αλλά και η μόνη φορά που δεν βρήκα πολλά ενδιαφέροντα αντικείμενα!Γενικά αγαπάω τα ρούχα,ίσως περισσότερο από τα καλλυντικά,και το γεγονός αυτό με αποθάρρυνε από το να συνεχίσω τις εξορμήσεις στους εμπορικούς δρόμους!!Ευτυχώς πάντως που δεν μου άρεσαν πολλά ρούχα/παππούτσια/τσάντες κλπ γιατί τα οικονομικά μου είναι περιορισμένα!

Αλλά για να μην τα πολυλογώ..για πάμε να τα δούμε!!


Regalinas
 Το αγόρασα πριν τις εκπτώσεις στα 29€ και το φόρεσα αρκετά κυρίως με λευκό φαρδύ λινό τοπ από Zara!Είναι τόσοοο άνετο!

 ZARA

Πριν λίγες μέρες επισκέφθηκα τα Zara θέλοντας να δοκιμάσω ένα ζευγάρι απίστευτα πέδιλα!Δυστυχώς τα πέδιλα δεν τα βρήκα...αλλά βρήκα αυτό το πολύ όμορφο skort (skirt+shorts).Από μπροστά φαίνεται σαν φούστα αλλά στην ουσία είναι σορτς!Πολύ άνετο καθώς δεν θα φοβάμαι πως θα καθήσω και αρκετά σικ κατα την γώμη μου!Κόστιζε 29€.
Υγ...Είχα ποστάρει φωτό στο fb και το Instagram ζητώντας την βοήθειά σας..ήμουν σε δίλημμα για το αν "έπρεπε" να το αγοράσω!!Ευχαριστώ πολύ όσες με βοήθησαν!
Εδώ φορεμένο στα Zara:
Αγόρασα επίσης τα παραπάνω γκρι leggings τα οποία με βολεύουν πολύ και μάλλον θα τα πάρω και σε μαύρο!Η τιμή τους είναι στα 19,90€


H&M
Πριν λίγους μήνες η καλή μου φίλη Μ. μου έδωσε για τα γενέθλιά μου για δωροκάρτα από τα H&M!Καθυστέρησα τραγικά πολύ να επισκεφθω το κατάστημα (βασικά είχα πάει μέσα στο καλοκαίρι αλλά ήταν όλα χάλια) και μπορώ να πω ότι πάλι δυσκολεύτηκα πάρααα πολύ να δω 2-3 πραγματάκια να αξίζουν!Ημουν τουλάχιστον 2 ώρες ψάχνοντας και δοκιμάζοντας..πφφ..
Υγ..Το μόνο που μου αρέσει από H&M είναι τα αξερσουάρ!
Πήρα λοιπόν ένα υπέροχοοο dusty pink (λατρεύω το χρώμα)πουλοβεράκι,πολύ απαλό και ζεστό!Μ'αρέσει πολύ!!Κοστίζει 25€
Ενα σετάκι με καλτσάκια!Πολύ ενδιαφέρον ε?? :D Γενικά αγοράζω κάλτσες από H&M με αγαπημένες κάποιες κασμιρένιες που αγόρασα πέρσυ..Ηταν λίγο ακριβές όμως!Νομίζω αυτές κοστίζουν 7-8€.
Και ένα σούπερ dusty pink φιογκάκι για τα μαλλιά με μπαρέτα!Τιμή 4€.

Α ναι..Από τα H&M πήρα και αυτό το τέλειοοοο  ροζ-χρυσό glitter που πρωτοείδα στην Ναταλία!
Είχε αρκετά ενδιαφέροντα βερνίκια με shimmer και glitter αλλά επέλεξα το Prim & Proper. Κοστίζει 4€.
Επισκέφθηκα μετά ένα μαγαζάκι με προιόντα οικονομικά αναζητώντας το Matte βερνίκι από Beauty Line,το οποίο κοστίζει 1,50€.Μου άρεσε και ένα σκούρο μωβ βερνίκι από Sixteen το οποίο μου θυμίζει έντονα το Essie Bahama Mama!Τιμή 1,70€.
Υγ..Αυτό που με ενόχλησε είναι ότι δεν αναγράφονται τα συστατικά στο βερνίκι Beauty Line..Μα είναι δυνατόν??Αυτό ειναι παράνομο!

Paranoia
Το πρωτοείδα σε ένα κατάστημα κοντά στο σπίτι μου με διάφορες μάρκες και ξετρελάθηκα!!!Δυστυχώς όμως δεν είχε στο νούμερό μου!Πήρα τηλέφωνο σε 4 σχετικά κοντινά καταστήματα και δεν το είχε κανένα...έτσι κατέληξα στο κατάστημα Περιστερίου,όπου η ιδιοκτήτρια ήταν τόσοο ευγενική και καλοσυνάτη!Να φανταστείτε μου το κράτησε παρόλο που δεν με ήξερε..και δεν ήξερε καν αν θα πάω να το παραλάβω!
Μα δεν ειναι τέλειο?? :D
Λατρεύω το γκιπούρ σχέδιο στο τελείωμα του!Και το καλύτερο???Το αγόρασα στα 19€ από 59€ που ήταν η αρχική του τιμή!


Achilleas Accessories
  Βρέθηκα (όπως είπα και παραπάνω) στην αγορά του Περιστερίου,την οποία επισκέφθηκα για πρώτη φορά και μου άρεσε πάραα πολύ!!Εκτός από το παραπάνω φορεματάκι...αγόρασα από το κατάστημα Achilleas Accessories ένα υπέροχο σκούρο taupe φουλάρι με νεκροκεφαλές και μία ταμπά ζώνη χωρίς αγκράφα!Είχαν όλα 50% έκπτωση οπότε μου βγήκαν περίπου στα 9€ το φουλάρι και 6€ η ζώνη!

Και ένα πολύ όμορφο δωράκι που έλαβα!


Πώς σας φάνηκαν οι αγορές μου???????


66 comments:

  1. Όλα μου άρεσαν πάρα πολύ! Έχεις πολύ καλό γούστο! :)
    Το σορτσάκι είναι απίθανο!
    Φιλάκια πολλά και με γεια σου! :)
    ΥΓ: Ούτε εγώ φέτος το καλοκαίρι βρήκα πολλά ενδιαφέροντα ρούχα...ψώνισα πολύ λίγο και συγκεκριμένα κομμάτια, μετά από πολύ ψάξιμο...
    Οι φετινές χειμερινές συλλογές όμως μου φαίνονται πολύ καλύτερες και πιο ποιοτικές από τις περσινές...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ Ιωάννα μου για τα καλά σου λόγια!!!!!!!
      Αντε ανυπομονώ να το φορέσω το σορτσάκι!!! :D :D
      Από την μία χαίρομαι,από την άλλη φοβάμαι ότι το πορτοφόλι μου δεν θα το αντέξει!! :D

      Delete
  2. με'γεια!!! καλοφόρετα ολα ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αναστασία μου!!!!!!!!!!!!

      Delete
  3. μου αρέσει πολυυύ το πουλοβεράκι σου - αγαπάω κι εγώ dusty pink! και το δωράκι σου είναι τέλειο!!! με γειααα τα καινούργια πραγματάκια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναιιι είναι πολύ γλυκό χρώμα!!!Και φθινοπωρινό!!
      Σε ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι!! :D

      Delete
  4. OLES MOU ARESAN PARA POLI..KAI EGW IMOUN STO IDIO DILIMA ME SENA ME TO SORTS-FOUSTA APO TA ZARA..ALLA TELIKA DEN TO PIRA..APO OTI KATALAVA MENEIS ATHINA NA PIGENES STA H&M STO KENTRO KONTA STIN PLATEIA KOLIASTIOU AN THIMAMAI KALA(EXEI POLI KONTA TA NOTOS HOME)OTAN ZOUSA ATHINA MONO EKEI PIGENA KAI EVRISKA KATI A3IOLOGO..EDW LARISA EINAI TRAGIKA TELIWS TPT DEN VRISKW EKTOS APO KAMIA KALTSA..
    FILAKIA POLLA G

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι Αθήνα μένω!!!!!!!Σε ευχαριστώ πολύ για την συμβουλή!!Στα h&m της περιοχής μου δεν βρίσκω τίποταααααααα!!Κι εδώ τραγικά είναι!!αχχαχα Μάλλον πρέπει να κατεβαίνω κέντρο!
      Φιλάκια!!!!!!!!

      Delete
  5. με γεια σου ... πολυ όμορφα όλα !! καλο φθινόπωρο !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλό φθινόπωρο Νίνα μου!!!!!!!! :)

      Delete
  6. Πολυ ομορφα ολα!
    Αν και το σορτς απτα ζαρα δε μου αρεσει καθολου γιατι παραφορεθηκε φετος (στην αρχη μαρεσε πολυ) :/
    Με γεια σου παντως, ελπιζω να εχεις καλυτερη τυχη στο να βρεις πραγματα τον χειμωνα :)

    xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαράια!! :D
      To ελπίζω!!Αν και μάλλον δεν θα καταφέρω να αγοράσω πολλά πράγματα!
      Φιλάκια!!

      Delete
  7. πολύ όμορφα όλα βίκυ μου!!!
    το πουλοβεράκι απο h&m μου άρεσε πάρα πάρα πολύ-λατρεύω πουλοβεράκια τον χειμώνα!!!
    επίσης το skort από zara σου ταιριάζει απίστευτα. σε μια βόλτα που κάναμε με μια φίλη στο zara και μας τράβηξε το μάτι και οι δύο που το δοκιμάσαμε δυστυχώς μας έστρωνε πολύ άσχημα αλλά εσένα σου ταίριαξε τέλεια!!!
    Να τα ευχαριστηθείς όλα τα όμορφα πραγματάκια! φιλάκια! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κι εγώωωωωω...εχω πολλά πουλοβεράκια και τα αγαπώ όλαααααα!!
      Αχ είσαι τόσο καλή...σ'ευχαριστώ για τα καλα σου λόγια!! :)
      ααα...γιατί δεν σας ταίριαζαν?? :( Κρίμα!!!
      Φιλάκιααααααα!

      Delete
    2. :) Κρίμα όντως όταν το είδα στην κρεμάστρα ξετρελάθηκα αλλά δεν ήταν τελικά και πάνω μου έτσι δεν ξέρω γτ μ φάνηκε ότι δεν κολάκευε καθόλου τον σωματότυπο μου..δεν πειράζει ωστόσο έπνιξα τον πόνο στην αγορά μιας όμορφης ζακετούλας κ ησύχασα! :D :*

      Delete
  8. Καλώς ήλθες στο σπιτικό μου.....
    Υπέροχες οι αγορές σου και πολύ πολύ σικάτες. Μακάρι να ταίριαζαν οι ηλικίες μας να σε ακολουθήσω για shopping therapy!!!! Είμαι γιαγιά και είσαι απ' ό,τι κατάλαβα μια νεαρή κουκλάρα!!!!!!
    Με γεια σου και καλοφόρετα
    Φιλιά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλώς ήρθες κι εσύ!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!
      χαχαχα νεαρή κουκλάρα ε???Ε,νεαρή δεν με λες..τριανταρίζω!!!! :D
      Φιλάκια!!!!

      Delete
  9. Πολύ όμορφα όλα! Τι πόδια όμως θεικά!!!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. χαχαχα Ευχαριστώ πολύ Ηλιάνα μου!! :D :D

      Delete
  10. τελειες αγορες!! μεγια μεγια!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Καλή Κυριακή!!!!!!!

      Delete
  11. Μ γειά σου όλα!!! Το μαύρο skorts από τα zara θεικό! Και τα πόδια σου τέλεια!! To glitter από τα Η&Μ το γλυκοκοιτάζω εδώ και καιρό αλλά όλο κρατιέμαι γιατί έχω ένα πρόμοιο!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχχχχ τι καλή που είσαι!!Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!!!! :D
      Ααα είχε κι άλλα χρώματα!Ηθελα να το πάρω και σε μπλε!!Αν έχεις παρόμοιο,προσπέρασέ το!!!

      Delete
  12. Με γεια σου! Μου άρεσαν όλα μα όλα και ειδικά το skort που είχα δει και στο Instagram! Πολύ καλά έκανες που το πήρες, σου πάει πάρα πολύ και όπως είπε μια σχολιάστρια από πάνω: θεικά πόδια!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι γλυκο!!!
      Το πήρα τελικά και δεν το μετάνιωσα καθόλου!!!!!!!
      χαχααχα ευχαριστώωωωωωωωωωωω!! :D :D

      Delete
  13. Hi Vicky!!! What an amazing stuff, love everything! So happy you got the skorts at the end, they suit you so perfectly!!!! Have a good evening my friend, many hugs and kisses!! Mwaaaaaaah!:***♥

    ReplyDelete
  14. Με γειά σου όλα!Το skort από zara,σου ταιριάζει υπέροχα!
    Επίσης,το πουλόβερ που πήρες είναι υπέροχο(αγαπημένα τα πουλόβερ γενικότερα).

    Φιλιά,Εύα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώωωωωω πολύ πολύ Εύα μου!!!
      Είναι πολύ γλυκό και απαλό το πουλόβερ!
      Φιλάκια!!!!!!!

      Delete
  15. polu mas aresan <3 eidika to verniki k to poulover apo H&M ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!!!!!!Και εμένα μου αρέσουν πολύ και τα 2!Ανυπομονώ να τα φορέσω!! :D

      Delete
  16. Η ζακέτα και το φουστανάκι όλα τα λεφτά!!! έπαθα πλάκα, καλοφόρετα όλα!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το πουλοβεράκι το ροζ μάλλον θα εννοείς...γιατί δεν αγόρασα ζακέτα!!
      Ευχαριστώ πολύ πολύ!

      Delete
  17. Εσύ νεκροκεφαλές? Εντυποσιάζομαι!! :Ρ Πολύ ωραία όλα, με γεια!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. χχαχαχαχα είδες????εξελίσσομαι!! :D :D
      Ευχαριστώωωωωωωωω....αχ το πήρα τελικά το φορεματάκι!!!!!!!!!!

      Delete
  18. Το φιογκάκι το πήρα κι εγώ! Είναι τέλειο πραγματικά! Με γεια όλα, έχουμε παρόμοια γούστα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ ναι???Δεν το έχω βάλει ακόμα στα μαλλιά μου...αλλά είναι πολύ γλυκούλι!!!!!!

      Delete
  19. με γεια!! ισχυει για τα hnm οτι ειχαν χαλια ρουχα καλοκαιρινα!! πολυ ωραιο το πουλοβερ!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χάλια δεν λες τίποτα!!Γενικά σπάνια βρίσκω ρούχα στα H&M!

      Delete
  20. Για το σορτσάκια τα έχουμε ξαναπεί χιχι το πουλοβεράκι επίσης τι γλυκούλικο!!!!!!!! Όσο για το λευκό φόρεμα, λατρεύω λευκό και δάντελα!!!! Μ'αρέσει ακόμη και το φουλάρι αν και με τρομάζουν οι νεκροκεφαλές χιχι

    Καλοφόρετα όλα Βικακι μου!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώωωωωωω Μάχη μου!!!!!!!
      Εψαχνα από πέρσυ ένα τέτοιο φόρεμα αλλά δεν είχα βρει κάτι να μ'αρέσει!!
      αχαχχαχα μην τρομάζεις!!Οταν το διπλώνω στον λαιμό δεν ξεχωρίζουν!

      Φιλάκιαααααααα!!

      Delete
  21. Πολυ ωραιο το φορεμα !!!

    http://novembrebeaute.blogspot.gr

    xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eυχαριστώ πολύ Νατάσσα μου!!Το φόρεσα 2-3 φορές!! :)

      Delete
  22. Ειναι ολα πολυ ομορφα ειδικα το πουλοβερακι! Με γεια σου ! Φιλια

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώωωωωωωωω πολύ πολύ!!!!!!!
      Φιλάκια!!!!!!!!

      Delete
  23. Αγαπημενο Περιστερι!!! κ η αγορα του super! Καταπληκτικο haul κουκλιτσα με μια κλιση ζηλιας προς τα H&M που δε μπορω να βρω εδωωωωωωω!!!γκρρρ χαχαχα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχχχ ναι...Σίγουρα θα το επισκεφθώ ξανά σύντομα!!!
      Δεν χάνεις και πολλά πάντως!! :D :D :D

      Delete
  24. Και εγω ετσι ειμαι υπο κλιματολογικό σοκ. Την μια μερα εκανα βουτιες στην Πάρο και μετα απο 2-3 εβαζα το ενα μπλουζάκι πάνω απο το άλλο για να ζεσταθώ χ αχα :)
    Οι γοβες που φοράς στο δοκιμαστηριο ειναι φοβερες!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ReplyDelete
    Replies
    1. μα τι είναι αυτή η κατάσταση????????Διάβασα ότι θα ανέβει λιγάκι...ευτυχώς!!!
      Πάρο ε???Εχω να έρθει αρκετά χρόνια...
      Αχχ τέλειες αλλά δεν τις αγόρασα τελικά!!!

      Delete
  25. Γίνεται να χαρούμε το φθινόπωρο??? Αχ... πάντως τα ρούχα μας θα τα χαρούμε! Υπέροχο το πουλόβερ πραγματικά το λατρέψαμε! Φιλιά πολλά!
    Chicates
    chicates.blogspot.gr
    Stay in touch <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. axaxaxxa δίκιο έχεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ανυπομονώ να φορέσω τις ugg μου,τα πουλοβεράκια μου κλπ!!
      Φιλάκια κορίτσια!!!!!!!!!! ♥

      Delete
  26. όλα είναι πολύ ωραία!με γεια!
    αν θες ρίξε μια ματιά κι εσύ στο καινούργιο μου blog...
    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eυχαριστώ πολύ!!!
      Φυσικά θα το δω!!!!!!!!!!

      Delete
  27. Αχ ολα υπεροχα Βικυ μου, τα δυο πρωτα τα λατρεψα, ειδικα το δευτερο το σορτσακι πολυ σικ και σου παει πολυ (εχεις τελεια ποδια δεν το συζητω στο ειχα ξαναπει χιχι), για τα hm συμφωνω απολυτα δεν μου αρεσουν τοσο τα ρουχα τους οσο τα αξεσουαρ, βερνικια, καλλυντικα, παπουτσια κτλ...και τα βερνικια που αγορασεις τελεια..το ροζ γκλιτερ αχ κι αυτο το μωβ τι αριθμος ειναι?

    ReplyDelete
    Replies
    1. xixixi ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!!!!!!
      Μα τίποτα???Ημουν 2 ωρες στο κατάστημα!πλήρης απογοήτευση..ευτυχώς βρήκα 2-3 πραγματάκια!!!
      Axxx θα βρω αριθμό και θα σου πω...δεν το έχω τώρα μαζί μου!!!

      Delete
  28. με γεια!!!!για το skort σου είχα πει και εγώ να το πάρεις,σου πάει απίστευτα τέλειααααα!!!!!!γιατί μιας και έγιεν μόδα,το βλέπω και σε κοπέλες που δεν τιαριάζει!!!μου αρέσουν όλα,έχουμε πολύ κοινό γούστο!!!!! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nαι Χαρά μου!!Σε ευχαριστώ πολύ για την βοήθειααααα!!χιχιχιιχ
      Φιλάκιααααααα!!!

      Delete
  29. Υπέροχα όλα!
    Το skort σου πηγαίνει πάρα πολύ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. EΥχαριστώ πολύ Ελευθερία μου!!!! :)

      Delete
  30. Καλοφόρετα!Πολυ ωραίες επιλογές! Ειδικά η φούστα σου πάει πολύ!!
    Και όντως τι κρύο ξαφνικά...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύυυυυ πολύ!!!!!!!!!
      Ανυπομονώ να κρυώσει λίγοοο παραπάνω ο καιρός για να φορέσω το πουλοβεράκι!!

      Delete
  31. Τέλεια όλα!
    Λάτρεψα το πουλοβεράκι..

    Φιλάκια <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!
      Ανυπομονώ να το φορέσω!!!!!!!!
      Φιλάκιαααααα!

      Delete
  32. Πως να μας φανουν...ΖΗΛΕΥΟΥΜΕ... αααχ τι ωραία που είναι όλα!!!!!!!!!!!!!!!! ΚΑΛΟΦΟΡΕΤΑ! να τα χαρείς πολύ πολύ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. χαχαχαχα ε εντάξει δεν ήταν πάντως πολλά!!!!!!χαχαχα!!
      Ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!!!!

      Delete
  33. Είναι όλα τόσο όμορφα που δεν ξερω ποιο μου αρεσε περισσότερο!!! Με γεια σου doll
    kisses
    Mary

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog!!! ♥