NOTD (Nails of the Day) with Essie Mojito Madness

Καλησπέραααααα κορίτσια μου!!
Είχα μέρες να γράψω στο blogaki μου και μου έλειψε!!!!!!!

Πριν λίγες μέρες λοιπόν έβαψα τα νύχια μου με ένα αγαπημένο βερνίκι από την εταιρία Essie!!
Δεν είναι άλλο από το Mojito Madness! ♥
Ηταν δώρο στο Marie Claire Ιουνίου (αν θυμάμαι καλά) και εννοείται έπρεπε να το αποκτήσω!Ηθελα μόνο το συγκεκριμένο χρώμα και για να το βρω έψαξα σε 15 περίπτερα-ψιλικατζίδικα!Μετά από πολλές μέρες και πολύ περπάτημα..ήταν στα χερια μου!

Είναι τρομεράαααααααα εύκολο στην εφαρμογή...βασικά πρέπει να είναι το καλύτερο από θέμα εφαρμογής από όσα Essie έχω..(και έχω πολλά!).Επίσης,είχε πολύ καλή διάρκεια!Χάρηκα απίστευτα αυτή την φωτεινή και χαρούμενη απόχρωση!Οι κόποι μου,δεν ήταν μάταιοι!

Πώς σας φαίνεται??Το έχετε δοκιμάσει???
Τι χρώμα έχετε τώρα στα νυχάκια σας??



57 comments:

  1. SSSSSSSSSSUPER, χρωματάκι!!!
    Πολύ αισιόδοξο!!!
    Φιλάκιαααα!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Οντως..πολύ σωστά το λες!!Αισιόδοξο!!!!!!
      Φιλάκια!!

      Delete
  2. Λατρεμένο το mojito madness! Σε όλη την εαρινή εξεταστική αυτό φορούσα, χαχαχα :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σου έφερε γούρι???? :D
      Κι εγώ το αγαπώ!!!!!!!

      Delete
  3. Το έχω και εγώ το χρώμα του πόσο μαγικο;;;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εντελώς!!Και δεν έχω δει κάτι αντίστοιχο σε άλλη εταιρεία!!

      Delete
  4. Άξιζε το ψάξιμο γιατί το χρώμα ειναι υπέροχο,έντονο και φωτεινό
    :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αξιζε,αξιζε!Αν χρειαζόταν θα έψαχνα κι άλλο!!! :D :D

      Delete
  5. Τι τελειο χρωματακι Βικυ μου!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!Είναι πανέμορφο!!

      Delete
  6. Δεν είναι κακό!!! Βασικά όσο σου μίλαγα έβαφα νύχια χαχαχα

    Τα έχω ένα κοραλοροζ και βαρέθηκα και έκανα ασημί κράκελε από πάνω! χιχι

    ReplyDelete
    Replies
    1. χαχαχαχα τέλεια!!!!!!!
      Δεν έχω δοκιμάσει καθόλου κρακελέ!!

      Delete
  7. Καλά δεν το συζητάω το χρώμα είναι υπέροχο και πολύ γυαλιστερό!
    Δεν έχω δοκιμάσει essie εκτός από όταν έκανα μανικιούρ, οπότε θα ήθελα να πάρω κι εγώ κάποια στιγμή :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πολύ λαμπερό!!!!!!!!Ανετα μπορούσα να το αφήσω και χωρίς top coat!!!!!!!
      Είναι πολύ καλά βερνίκια..εγώ είμαι πάντως πολύ ευχαριστημένη από όσα εχω!!

      Delete
  8. Αχ είναι τόσο ωραίο χρώμα και μου αρέσει πολύ για σχετικά κοντά νύχια όπως τα δικά σου, τέλειο! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι ναι σε πιο μακρυά ίσως φαινόταν κάπως γιατί είναι αρκετά έντονο!!
      Οσο το είχα στα νύχια μου,συνέχεια το κοίταζα και το θαύμαζα!!

      Delete
  9. Έλααααα..
    Είναι πανέμορφο!
    Τί βλακεία έκανα που δεν το πήρα!
    Είναι πανέμορφο..

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχχχχ να το πάρεις την επόμενη φορά!!!Ευτυχώς βάζουν Essie μανό 2-3 φορές τον χρόνο!!Ελπίζω να ξαναβάλουν σύντομα!!
      Φιλάκια!!!!!!!

      Delete
  10. I don´t have this product but I love the colour :-)

    International giveaway (MAC):
    http://envueltaencrema.blogspot.com.es/2013/09/sorteo-mac-vuelta-al-cole-2013.html

    xx

    ReplyDelete
  11. τελειο χρωμα!!!

    http://mairhxeno.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  12. Το έχω και το αγαπώ!! Θα συμφωνήσω μαζί σου στο ότι απλώνεται εύκολα και ομοιόμορφα και κρατάει πολύ, κάτι που δεν περίμενα λόγω χρώματος!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ακριβώς!νόμια ότι τουλάχιστον στις άκρες θα "ξεφτύσει" αλλά έκανα λάθος!!!!!!!!

      Delete
  13. Υπέροχο είναι! Τέλειο! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ Ιωάννα μου!Ξέρεις την λατρεία μου για τα Essie!

      Delete
  14. Ωραίο πράσινο! Να΄χαμε κι ένα μοχίτο τώρα, ε;

    ReplyDelete
  15. Θεικό!!!! Το θέλω!! Τώρα τα έχω μπλε electic (nails inc baker street)!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Axxxxxx Εγώ πάλι θέλω το δικό σου!!!!!!!!!!!!!!!Η αυτό θα πάρω ή το Essie Buttler please!!!

      Delete
    2. Χαχαχα!! Ίδια μου φαίνονται αυτά τα 2!! Εμένα δεν με βολεύει το πινελάκι στα Essie, γι' αυτό όταν θέλω κάτι ακριβό προτιμώ China glaze ή Nails inc!! Αλλά από χρώματα, η αλήθεια είναι πώς τα Essie είναι τρομεράα!! :)

      Delete
  16. τοσο μα τοσο υπεροχα χρωματα.τα εψαξα και εγω αλλα δεν βρηκα καλα χρωματα :-EEE

    ReplyDelete
    Replies
    1. Την επόμενη φορά Κατερίνα μου!Ευτυχώς βάζουν 2-3 φορές τον χρόνο!!!!!!!

      Delete
  17. Εχω πει απειρες φορες ποσο αγαπω τις essie και ποσο ατυχη ειμαι που δε προλαβαινω ποτε τα περιοδικα!! Και εχεις διαλεξει ενα απτα αγαπημενα μου <3 <3
    Τελεια τελεια τελεια δεν εχω τπτ αλλο να πω :P

    xoxo
    thefashionsweetheart.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Με το που βγει το επόμενο θα σε ενημερώσω!!!!Συνήθως βάζουν 2-3 φορές τον χρόνο!!Ευχομαι την επόμενη φορά να προλάβεις κάποιο γιατί ειναι εξαιρετικά!!!!
      Φιλάκιααααααααα!!

      Delete
  18. ααααα κι εγώ το έψαχνα και δεν το βρήκα!! Τι ωραίο χρώμα!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εριξα τρελό ψάξιμο!!!!Γύρισα 3 περιοχές και παντού έβρισκα πορτοκαλί και μωβ!!

      Delete
  19. Χαλάλι το ψάξιμο, πολύ όμορφο χρώμα!!!!! :)

    ReplyDelete
  20. Πολύ ωραίο χρώμα Βίκη μου!!!Αυτή η εταιρία έχη τά καλύτερα μανό!!!!
    Αξιζε τό ψάξιμο!!!Καλό Σ/Κ!!!Φιλάκια!!!! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μαζί με την China Glaze κατά την γνώμη μου!!!
      Καλό Σαββατοκύριακοοοοοοοοοο!!Φιλάκια!!!

      Delete
  21. Λατρευω πρασινο!!!! Φαινεται υπεροχο και δε το εχω....why????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κι εγώ αυτό έλεγα μέχρι πριν το αποκτήσω!!!!!!!Είναι το ωραιότερο πράσινο που έχω δει!!!

      Delete
  22. Υπεροχο χρωμα,ηθελα να το παρω κι εγω!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι πολύ πολύ εντυπωσιακό!!!!!!

      Delete
  23. πιστευω το ονομα ταιριαζει απολυτα με το χρωμα του! ειναι φανταστικο!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Απόλυτα!!Είναι τόσο φωτεινό και καλοκαιρινό!!!!!!

      Delete
  24. Υπέροχο χρωματάκι και τέλειο και το όνομά του!!
    http://mintfloraldiary.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ!!Οντως πολύ έξυπνο όνομα!!

      Delete
  25. ειναι υπέροχο, το είχα αγοράσει περσυ το καλοκαιρι και πραγματικα τα έβαφα μόνο με αυτό τότε!!! φιλια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κάτι τέτοιο έπαθα κι εγώ!!!!!!!!! :D
      Καλό Σαββατοκύριακο!!!

      Delete
  26. Είναι τέλειο και δεν τα πολυπροτιμώ και τα πράσινα να φανταστείς!
    Τώρα έχω απλά μια βάση & είμαι στη φάση που σκέφτομαι τι να κάνω :)

    ReplyDelete
  27. Υπέροχο χρώμα!! Κι εγώ είχα γυρίσει την μισή Αθήνα για να βρω χρώμα που να μου αρέσει και τελικά πήρα το Navigate her ένα απαλό πράσινο. Αυτό που πήρες εσύ μου αρέσει πολύ περισσότερο όμως! Γενικότερα το πράσινο στα νύχια το αγαπάω...

    Φιλιά <3

    ReplyDelete
  28. Οκ, νομίζω πως μόλις πρόσθεσες ένα αντικείμενο στη wishlist μου!!! Τέλειο!

    ReplyDelete
  29. Έχω κι εγώ ακριβώς το ίδιο & πραγματικά το λατρεύω! Είναι απίστευτο χρωματακι και έχει πολύ καλή απόδοση! Χιχι φιλιά!

    ReplyDelete
  30. Wow what a shade Vicky! Is so beautiful and eyecatching! You put it perfectly, well done my dear!:****♥

    ReplyDelete
  31. το πηρα και γω... και για να σου πω την αλήθεια δεν το ειχα εκτιμήσει τόσο... τωρα όμως που το βλέπω σε σενα πολύ μ'αρεσει... νομιζω θα του δωσω μια ακομα ευκαιρία... !!!!!!!!!! =)

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog!!! ♥