My MAC lipstick Collection! (part 2)


 Καλησπέραααααα Κορίτσια μου!!!!!!!
Πώς τα περνάτε όσες δεν είστε διακοπές??? ♥

Προχθές σας έδειξα το Part 1  από την συυλογή μου από κραγιόν MAC!!
Σήμερα θα δείτε και τα υπόλοιπα...Αχχ,τα αγαπώ όλαααααα!!Και θέλω πολλά πολλά ακόμα!
Εχω ήδη κάποια στην wishlist μου!!


 Ever Hip (Cremesheen)
Ever Hip (Cremesheen)

Ένα από τα αγαπημένα μου κραγιόν EVER!!!!!!!!!!Το αγαπώωωωω...και κάθε χρόνο περιμένω πότε θα το φορέσω!! (το φοράω περισσότερο άνοιξη-καλοκαίρι).Η απόκτηση του συγκεκριμένου ήταν πολύυ δύσκολη!!Ηταν μέρος Limited edition συλλογής και ή δεν βγήκε στην Ελλάδα ή εξαντλήθηκε αμέσως (δεν θυμάμαι)..Τελικώς μου το έφερε μια ιντερνετική φίλη μου απο Γερμανία όπου ερχόταν Ελλάδα εκείνες τις μέρες!!Την υπερευχαριστώ!!Έχει απίθανο χρώμα!
One of my all time favourites lipsticks EVER!!!!!!I loveeeeee it...and every year i look forward to wear it! (i usually wear it on spring/summer). The acquisition of this was very difficult! It was part of a Limited edition collection and did not come to Greece or got sold out immediately (i do not remember) .. Finally a friend of mine brought it over from Germany ! I thankkkk her!! ! It is an amazing color!



 Crosswires (Cremesheen)

Crosswires (Cremesheen)
Πανέμορφο κοραλοροζ κραγιον με Cremesheen τελείωμα..Τέλειο για το καλοκαίρι! Υ.Γ. στην φωτογραφία φαίνεται λίγοο πιο ροζ...Στην πραγματικότητα είναι πιο πορτοκαλί. Beautiful coral-pink lipstick from the cremesheen line..Perfect for the summer! P.s...in the photo it looks a little bit more pink that in reality.


Viva Glam Cyndi
Viva Glam Cyndi (Lustre)

Γλυκό και διάφανο κόκκινο!Δυστυχώς Limited Edition...Ευτυχώς μοιάζει αρκετά με το επόμενο!
Sweet and sheer red!Sadly it was Limited Edition..Luckily it looks a lot like the next one!

 
Russian Red (Matte)
Russian Red (Matte)
Κλασσικό βαθύ κόκκινο με μπλε υποτόνους!!Το λατρεύω!!Οταν φοράω κόκκινο,κατα 99% είναι αυτό!!
Classic deep red with blue undertones!I loveeee it...When i wear red..i wear Russian Red!


Rebel (Satin)
Rebel (Satin)

Rebel,rebel,rebel!!!!!!!!!!!Αγαπημένο χρώμα για τον χειμώνα!!Το φοράω μανιωδώς!
Τέλειαααα σύσταση,ενυδατικη και πολύ καλή απόδοση χρώματος!Με μία στρώση είναι εντελώς οπάκ!Το αγαπώωωωωωωωωωωω ♥
Rebel,rebel,rebel!!!!!!It's a favouriteeeee colour for winter!I wear it all the time!
Gorgeousss shade and formula..hydrating and very opaque!I adore it ♥ 



Impassioned (Amplified)
Impassioned (Amplified)

 Ααααχχχχχχχχ...όποια έχει το Impassioned ξέρει πόσο μοναδικό χρώμα είναι!!Σίγουρα είναι στα top10!!!Απίστευτο neon κοραλοροζ!!Τέλειο για το καλοκαίρι...ειδικά συνδυασμένο με κάτι τυρκουάζ!!!Αντε να έρθει το καλοκαίρι!! ♥
Who ever has Impassioned knows how unique this colour is!!It is definitely one of my top 10!!Amazing neon coral pink colour!Perfect for summer...especially combined with something turquoise!!I missss summer!!!!♥


Hello Kitty Strayin' (Frost)
Hello Kitty Strayin (Frost)
Άλλο ένα κραγιόν που αγαπώ πολύ!!Με το που είδα την συλλογή απο Mac Hello Kitty ήξερα ότι αυτό το χρώμα θα γίνει δικό μου!!Το λατρεύω! Another lipstick that i love!!From the moment i saw the Mac Hello Kitty collection i knew this would be mine!I adore it!!

Positively Dashing (Pro longwear)
Positively Dashing (prolongwear)

Πολύ γλυκό berry χρώμα με ελαφριά,κρεμώδη σύσταση με μεγάλη διάρκεια!Είναι αρκετά οπάκ ακόμα και με το πρώτο πέρασμα χωρίς να αφυδατώνει καθόλου τα χείλη!!Αφήνει ημιματ τελείωμα!
Very sweet berry colour with a Lightweight texture,creamy finish and comfortable longwear!
It's opaque even from the first hand without dehydrating the lips at all!it has a semimatte finish! 

From left to right: Ever Hip,Crosswires,Viva Glam Cyndi,Hello Kitty Strayin',Impassioned,Russian Red,Rebel,Positively Dashing.Top row in natural light/Bottom Row with flash.
 

Ποιό είναι το αγαπημένο σας MAC κραγιόν???Να παίρνω καμμιά ιδέα!!!!!!!
What is your favourite MAC lipstick?????


Xoxo

46 comments:

  1. Πολυ ομορφα κραγιον, λατρευω mac!!

    http://beautywithmairy.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κι εγώ λατρεύω MAC!!!και θέλω κι άλλααααααα!

      Delete
  2. Αχ, πανέμορφα είναι όλα!!!
    Χμμμ... Νομίζω πως ξεχώρισα λίγο παραπάνω όμως, το REBEL (Satin) και το Hello Kitty Strayin' (Frost)...
    ;-)
    Φιλιά!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τέλεια και τα 2!!εχω όμως μια ιδιαίτερη προτίμηση στο Rebel!!!!!!
      Είναι εντυπωσιακό!!!
      Καλό Σαββατοκύριακοοοοοο!! :) :)

      Delete
  3. Replies
    1. Είναι μοναδικό!!!!!!Το αγαπημένο μου καλοκαιρινό κραγιόν!!
      Φιλάκια!!!

      Delete
  4. το russian red είναι φοβερό! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το ωραιότερο κόκκινο για εμένα!!Τον χειμώνα το φοράω αρκετά συχνά!!
      :)

      Delete
  5. Μου άρεσαν πάρα πολύ όλα τα χρώματα που έδειξες Βίκυ μου! Αν και κάποια είμαι σίγουρη πως δεν θα μου ταίριαζαν, μου αρέσει πάρα πολύ έστω να τα βλέπω.
    Το αγαπημένο μου MAC κραγιόν είναι το Russian Red! Καταπληκτικό κόκκινο :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι το αγαπημένο μου κόκκινο!!!!!!!!
      Γιατί να μην σου πηγαίνουν??Είναι γενικά ευκολοφόρετα...εκτος απο τα μωβ!
      Φιλάκιααααααα!!

      Delete
  6. Είναι τέλεια όλαα!!! Ξεχώρισα εννοείται το russian red και το impassioned!! Έχω δυο απορίες, αν ξέρεις βέβαια!! Το russian red μοιάζει με το ronnie red από την συλλογή archie's girls ή μου φαίνεται (γιατί το έχω, να ξέρω εάν είναι κάπως ίδια)?? Και το impassioned μοιάζει με το viva glam nicki ή πάλι μου φαίνεται?? :) :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώωωωωωωωω!!
      Από ότι είδα σε swatches το ronnie red φουξιίζει λιγάκι!το russian red είναι καθαρό κόκκινο!!
      οσο για το impassioned είναι αρκετά πιο σκούρο και έντονο από το Nicki!!Το nicki είναι πιο ροζ...δες εδώ:

      http://4.bp.blogspot.com/-BchCWyIGYTM/UQhufuwAdLI/AAAAAAAAAmM/pDR2VzREWnM/s640/Reds.jpg

      http://karlasugar.net/wp-content/uploads/2012/02/MAC-Viva-Glam-Nicki-comparison.jpg

      Delete
    2. Ουάουυυυ!!! Με υπερκάλυψες!!!!! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα link!!! Έχεις απόλυτο δίκιο δεν μοιάζουν!!! Αχ το θέλω το russian red!! Θεϊκό απλά!! :) Φιλάκιααα!!

      Delete
    3. Xixixixi τίποτα!!!!!!Φιλάκιαααα!!

      Delete
  7. Πολύ όμορφα κι αυτά τα χρώματα! Πρόσεξα ότι δεν έχεις κάποιο που να πορτοκαλίζει κάπως! Ίσως αυτό να είναι από τα επόμενα! Χαχα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαχχαχαχα δίκιο έχεις!!!Το crosswires είναι κοραλοπορτοκαλί αλλά δεν φαίνεται καλά στην φωτό!Το επόμενο στην λίστα είναι το Lady Danger..πορτοκαλοκόκκινο!!!

      Delete
  8. Χμ... το impassioned από κοντά μου φάνηκε πιο κόκκινο, αν και έχω μόνο 3-4 νομίζω;! περισσότερο λατρεύω το morange!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εμένα πάντως ακριβώς έτσι βγαίνει και στα χείλη μοΥ!
      τέλειοοοοοο το morange!!!!!!αλλά δεν το έχω...:(

      Delete
  9. Πολυ τελεια χρωματα και τα δυο παρτ που μας εδειξες!
    Ομολογω οτι δυστηχως εγω δεν εχω κανενα Mac, ασε που εδω δεν υπαρχει γενικα εταιρεια Mac πρεπει να αλλαξω πολη για να τα βρω! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αν δεν έχεις πρόσβαση σε αυτά...είναι λίγο δύσκολο πχ να παραγγείλεις χωρίς να το έχεις δει από κοντά!
      Ισως τα δεις σε κάποιο ταξιδάκι στην Αθήνα/Θεσσαλονίκη..και όπου αλλού έχει!!
      Είναι πολύυυυυυυ καλά!!!

      Delete
  10. εκπληκτικάααααααα :ο
    είναι τα περισσότερα καταπληκτικά!! Πόσο έχει το κάθε ένα???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύυυυ Εφη μου!!
      Στοιχίζουν 18€ αλλά τα αγοράζω στα 14€ όταν βάζουν 25%...
      Επίσης κάποια τα αγόρασα όταν βάζουν 1-2 φορές τον χρόνο 35%!!
      Συνήθως τον Νοέμβριο βάζουν τόσο μεγάλη έκπτωση!

      Delete
  11. Πολύ ωραία όλα, έχω μερικά απ'αυτά και τα λατρεύω!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ΑΑαα ποια????Μα πως γίνεται να μην τα αγαπήσεις??????

      Delete
  12. Ολα τοσο ωραια και ζωντανα χρωματα, το κοραλοροζ τελειο !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ Μαίρη μου!!Τα αγαπώ όλα! :)

      Delete
  13. Rebel το λατρεύω για χειμωνιάτικα βράδια!!!!! Το Ever Hip για κάθε μέρα πολύ καλό!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. To Rebel σίγουρα είναι στα top 10 κραγιόν!!και έχω πολλάααα κραγιόν!!!
      Φιλάκια!!!!!!

      Delete
  14. Τα κόκκινα τους είναι υπέροχα :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Συμφωνώ!!!δυστυχώς έχω μόνο το Russian Red και το Cyndi!

      Delete
  15. Τι σούπερ χρώματα είναι αυτά! Με κάνεις και θέλω να τα πάρω όλα! Πολύ ωραίο το post!
    έχεις βραβειάκι!
    http://roselipsblog.blogspot.gr/2013/07/2.html
    Φ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύυυ και πάλι για το βραβείο!!!!!!!!!
      χιχιιχ...Να πάρεις κάποιο...είναι εξαιρετικά!

      Delete
  16. Δεν
    γινεται να διαλεξω ενα ειναι ολα πολυ ωραια χρωματα. Και εγω πανω κατω
    τα ιδια χρωματα θα αγοραζα. Μου αρεσε πιο πολυ το 2 μερος!Περνα απο την
    σελιδα μου εχω το πρωτο μου giveaway! anthoulasbeauty.blogspot.gr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κι εγώ λατρεύω τα έντονα μου!!!!!!!!!!:)
      Πέρασα Ανθή μου..και έλαβα μέρος!
      φιλάκια!!!

      Delete
  17. Δεν
    γινεται να διαλεξω μονο ενα ειναι ολα πολυ ωραια. Και εγω τα ιδια
    περιπου θα διαλεγα. Μου αρεσε πιο πολυ το 2 μερος. Περνα απο την σελιδα
    μου εχω το πρωτο μου giveaway. anthoulasbeauty.blogspot.gr

    ReplyDelete
  18. Sou eipa pws se zileuwe????? Oxi e?? E sto lew twra

    ReplyDelete
    Replies
    1. χαχαχχα!!!!!!Τώρα να πω ευχαριστώ??Ευχαριστώ πολύ...
      εχω ψύχωση με κραγιόν!!!!!!!

      Delete
  19. Πολύ όμορφα όλα!
    Το πιστεύεις ότι δεν τα έχω δοκιμάσει;
    Καλή εβδομάδα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δεν έχεις δοκιμάσει MAC??! τουλάχιστον πρέπει να το αποκτήσεις!!
      είναι πολύ πολύ καλά!!!
      Καλή εβδομάδααααααα!! :)

      Delete
  20. Πολυ όμορφα χρωματα και πολυ καλο ποστ!
    Φορας και λιπ γκλος στις φωτογραφιες ή έτσι ειναι τα κραγιονακια?
    Περασε μια βολτα και απο το δικο μου μπλογκ αν θες :))
    Chocolate Martini Heels

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!
      οχι οχι σε κανένα δεν φοράω gloss..και γενικά δεν πολυφοράω!!Είμαι lipstick girl!!!
      Εννοείται θα περάσω!!!!!!!!!

      Delete
  21. δεν ξερω πιο να πρωτοδιαλεξω! φαινονται απιστευτα!

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog!!! ♥