Readyyyy for the Beach!!!♥ swimsuits! ♥

Καλησπέρααααα κοριτσάκιαααααα!!


Αφού λοιπόν αποφασίσαμε τι αντιηλιακά θα παρουμε μαζί μας στις διακοπές μας στο προηγούμενο post μας σε συνεργασία με την Μάχη...ήρθε η ώρα να δούμε το πιο απαραίτητα αξεσουάρ του καλοκαιριού!Ποιό είναι αυτό???
Ναι ναι,καλά μαντέψατε!!!!!!!!Μαγιουδάκιααααααα!!

Δείτε το post της Μάχης ΕΔΩ

Οσα μαγιώ κι αν έχω...πάνταα από Μάρτιο-Απρίλιο αρχίζω να ψάχνομαι!!χιχι...Φαντάζομαι δεν θα είμαι η μόνη!Με το που βγαίνουν τα καινούργια σχεδιάκια τρελαίνομαιιιιιι!!Με φαντάζομαι να τα φοράω στην παραλία με το ανάλογο μαύρισμα!
Φέτος η αλήθεια είναι ότι δεν έχω βρει τίποτα,με μια γρήγορη ματιά που έριξα!Ελπίζω να βρω κάτι όμορφο..στις εκπτώσεις!Ναι ναι στις εκπτώσεις!!Ξεκινάνε σε ένα μήνα,οπότε θα κάνω υπομονή!


Πάμε να τα δούμε λοιπόν!!

Απλό μαύρο brazilian bottom που δένει στο πλάι και απλό επίσης τριγωνάκι!Και τα 2 Calzedonia.
Γενικά όπως θα δείτε συνδυάζω το συγκεκριμένο μαγιώ και με άλλα..κάνω το λεγόμενο mix&match!!Νομίζω ένα απλό μαύρο μαγιώ το χρειαζόμαστε όλες!
Το έχω 2 χρόνια και ακόμα δεν έχει πάθει τίποτα!Εχουν αρκετά καλή ποιότητα τα μαγιώ των Calzedonia...δεν ξεχυλώνουν και δεν ξεθωριάζουν!


Αγαπημένο μαγιώ από Peach Tree.Το έχω πολλάααα χρόνια στην συλλογή μου.Δεν το φοράω πολύ συχνά..αλλά όποτε το φοράω αναρωτιέμαι γιατί δεν το επιλέγω συχνότερα!
Είναι απαλό ροζ κεντημένο με πορτοκαλί χάντρες και πολύχρωμες διάφανες παγιέτες!

Ενα ακόμα μαγιουδάκι από Calzedonia.Το αγόρασα πριν 3-4 χρόνια από το Μιλάνο!Με το που το είδα το ερωτεύτηκα και δεν κρατήθηκα!!Το αγόρασα αμέσως!Το χρώμα του είναι τόσοοοο έντονο ακόμα όπως όταν το πρωτοαγόρασα!!Brazilian bottom κι αυτό και τριγωνάκι!



Απίθανοοοοο φούξια brazilian bottom από Calzedonia φυσικα!!αχχχα!!
Το τριγωνάκι μου το έφερε δώρο η κολλητή μου από τα Primark!!Τέλειο καλοκαιρινο,εξωτικό print!
Το κάτω μέρος του μαγιώ το φοράω πολύ συχνά και με το μαύρο μου τριγωνάκι!

Το αγόρασα πέρσυ και είναι από τα αγαπημένα μου!Δεν είναι σετάκι αλλά ξεχωριστά κομμάτια από τα Calzedonia (που αλλού???αχχαχα).Το bottom είναι bronderie anglaise λευκο..Το αγαπώ!!!!Είναι τόσο μα τόσο κοριτσίστικο!Συνήθως το φοράω με αυτό το φούξια τριγωνάκι από Calzedonia επίσης,το οποίο εχει και λίγο ενίσχυση!Δεν είναι τόσο απλό όσο το μαύρο..Κάνει το στήθος να φαίνεται χυμώδες και sexy!


Αλλο ένα bottom (αυτή την φορά όχι brazilian)...από ,ω ναι τι έκπληξη, Calzedonia!!
Είναι double face..Συνήθως το φοράω από την πουά μεριά και αφήνω να φαίνονται τα floral φιογκάκια!!Είναι τέλειο!!Το συνδυαζω με μαύρο τριγωνάκι ή λευκό από Ρουχομάνια (το έχω χρόνιααααα).Ειδικά φέτος που το floral έχει πολύ πέραση,θα το φοράω συχνά και από την floral μεριά!

Το συγκεκριμένο μαγιουδάκι είναι νομίζω το πιο πολυφορεμένο και πιο αγαπημένο μου!!Το επάνω μέρος του μαγιό είναι bandeau (έχει βέβαια και αποσπώμενες τιράντες) από Victoria Secret!Μ'αρέσουν πάρααα πολύ τα χρώματα του.Είναι πολύ καλοκαιρινά και χαρούμενα!Το συνδυάζω συνήθως με κίτρινο brazilian bottom από Calzedonia..το οποίο ταιριάζει απόλυτα τονικά!!Νομίζω ήμουν πολύ τυχερή που βρήκα ένα κίτρινο όπως ακριβώς το ήθελα!Σας έβαλα και φωτογραφία με flash για να δείτε καλύτερα τα λαμπερά του χρώματα!



Τελευταίο αλλά όχι λιγότερο αγαπημένο είναι το λευκό μου μπικινάκι από Ρουχομάνια!Είναι πανάρχαιο...και το φοράω κυρίως μέσα από ρούχα (σορτσάκια,φορέματα )που φεγκίζουν και δεν θέλω να φαίνεται το εσώρουχο κλπ!Το τοπάκι με βολεύει και αντί σουτιέν στις διακοπές μου,στους μεγάλους καύσωνες που δεν αντέχω με τίποτα το σουτιέν!


Οπως βλέπετε τα περισσότερα μαγιώ μου είναι από τα Calzedonia..Αυτό συμβαίνει γιατί είναι αρκετά οικονομικά (ή μάλλον ήταν) και κατά δεύτερον με βολεύουν πάρααααα μα πάρα πολύ τα brazilian bottom τους!Παλιότερα,πριν την έλευση των Calzedonia στην Ελλάδα,τα περισσότερα μαγιώ ήταν πάνω σου σαν βράκες!!Και ακόμα δηλαδή!Οπότε,αρχικά επισκέπτομαι το συγκεκριμένο κατάστημα και αν δεν βρω κάτι (όπως φέτος),αρχίζω τις βόλτες και σε άλλα καταστήματα!!
Οπως φάινεται από τις photos έχω σχεδόν όλα τα χρώματα από τα brazilian βρακάκια τους!!

Μην ξεχάσετε να τσεκάρετε το post της Μάχης!ΕΔΩ

P.s..Τα μαγιουδάκια μου φαίνονται τσαλακωμένα!Χίλια συγγνώμη..αλλά μόλις τα έβγαλα από το βαλιτσάκι που τα είχα φυλαγμένα!
 

Πώς σας φαίνονται τα μαγιουδάκια μου???Εσείς διαλέξατε μαγιώ για φέτος???



Xoxo

44 comments:

  1. Broderie!!!!!!!!!!

    Σου είπα να έρθουν οι εκπτώσεις να πάω για το αντίστοιχο μπλε!

    Νομίζω αυτό που μου έμεινε στο μυαλό και κυρίως στο μάτι ήταν το πουά και φλοράλ, παραμένω κοριτσάκι και θέλω παιχνιδιάρικα χιχι

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αντεεεεεε ναι!!!!!!!Θα πάω να το δω κι εγώ από κοντα!!
      Και από πάνω με τι θα το συνδυάζεις??

      χιιχι κι εμένα μ'αρέσει πολυ...αν και δεν το έχω φορέσει πολλές φορές!

      Delete
    2. Χμ... με μονόχρωμο σε μπλε, μαύρο ή άσπρο αλλά να σου πω και ριγέ ή πουά!

      Βασικά δε το θέλω απαραίτητα μπλε!

      Θα δείξει χιχι

      Delete
  2. Υπεροχα ολα τα μαγιω σου!!! Εγω φετος ειπα να παρω μονο ενα απο τα Tally αλλα μολις ειδα το bronderie anglaise ερωτευτηκα!!!!
    Πρεπει να το αποκτησω !! :P
    xoxo

    http://myjuicysecretss.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύυυυυ Μαρία μου!!
      Χιχιιχ δεν είναι τέλειο??Δυστυχώς το αγόρασα πέρσυ,από ότι είδα φέτος το έχει σε μπλε!!

      Αααααααααα,θέλω να δω το μαγιό σου!!!!!!

      Delete
  3. Broderie κι εγώ! Πολύ ωραία όλα, αν και προτιμώ τα ψηλόμεσα 50's μαγιώ με ανάλογο κορσεδο-σουτιέν από πάνω. Δεν ξέρω ποιο μ'αρέσει πιο πολύ, τέλεια χρώματα όλα! Πολύ ωραίο post!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Βλέπω το bronderie εχει πέραση!!χαχαχαχα..κι εγώ το αγαπώ!!!!!
      Αχχχ τι τέλεια αυτά τα μαγιό αλλα δεν ξέρω αν μου ταιριάζουν..είμαι κοντούλα!!!
      Δεν μας δείχνεις κι εσύ φωτό να παίρνουμε ιδέες!!???

      Delete
  4. Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ηλιάνα μου!!!!

      Delete
  5. Θα πρωτοτυπήσω λοιπόν εγώ και θα πω ότι το bronderie anglaise ήταν το αγαπημένο μου από όσα μας έδειξες!!! Χιχι, πολύ ωραία όλα πάντως! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. χαχα μεγάλο σουξέ το συγκεκριμένο!!!!!!!!!! :D
      Ευχαριστώ πολύ Κοραλλία μου!!Καλό Σαββατοκύριακο!!!

      Delete
  6. Πολύ όμορφα όλα,με αγαπημένο και δικό μου το broderie,το έχει κι η αδερφή μου σε κοραλλί! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχχχ...θα είναι τέλειοοο και σε κοραλί!!!

      Delete
  7. Είναι πολύ όμορφα!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώωωωωω πολύ!!!Καλό Σαββατοκύριακο!!

      Delete
  8. ασς μην πω και εγώ οτι το αγαπημένο μου είναι το broderie και γίνω γραφική,χιχιχι!!!!εγώ λόγο του ότι δουλέυω σε μαγαζί με εσώρουχα έχω πάρα πάρα πολλά,και φέτος είπα να μην πάρω άλλο,αλλά δεν άντεξα...να δω που θα τα βάλω,λες και πάω για μπάνιο κάθε μέρα χαχα!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχαχχχα...το έχετε ψηφίσει όλες ως αγαπημένο!!Δεν θα το βγάζω από πάνω μου!!ααχχα!!!
      ααα,εσύ είσαι τυχερή..τα έχεις στα πόδια σου!!
      Ε,δεν πειράζει..θα μείνει και για του χρόνου!Εγώ δεν έχω πάρει ακόμα αλλά κάτι μου λέει οτι δεν θα κρατηθώ!

      Delete
  9. Καλέ τι ωραία μαγιουδάκια είναι αυτά....Αντε καλό καλοκαίρι να έχουμε κορίτσια!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ!!!!!!!Καλό καλοκαίρι και Καλό Σαββατοκύριακο!!!!!

      Delete
  10. oraia!!rikse mia matia k sto teleutaio m post me magio!tha trelatheis!!
    http://kellystunnajr.blogspot.gr/2013/06/swimwear-trends-2013.html
    kellystunnajr@blogspot.gr

    ReplyDelete
  11. Λατρεμενα τα μαγιω σου....Καλό μας καλοκαιρι
    φιλια
    Μαιρη
    http://fairymakeuptales.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαίρη μου...αχχχ,ναι να εχουμε ένα τέλειο καλοκαιράκι!!

      Delete
  12. Καλέ τι ωραίο post !!Και τέλεια τα μαγιό σου :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώωωωωω πολύ Λίλα μου!!!!!!:D

      Delete
  13. Παρα πολυ ομορφα ολα τα μαγιουδακια σου!!
    Καλο καλοκαιρι να εχουμε!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλό Καλοκαίριιιιιιιιιιιιι!!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!

      Delete
  14. Θα πρωτοτυπήσω.....
    Το bronderie είναι τέλειο!!!! :p
    Και το πουά όμως υπέροχο!!!!!
    Καλές βουτιές!!!!!
    xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχχχ..τα 2 αγαπημένα μου!!!!!
      Θα τα χαρώ και φέτος το καλοκαίρι!!!
      Καλό καλοκαίρι!! :D

      Delete
  15. Ηταν όλα πανέμορφα πραγματικά δεν μπορούσα να πω οτι μου άρεσε λιγότερο κάποιο όλα τελειαααα.μου έδωσες ιδέες ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!!!!!!!!Θάλουμε να δούμε και τα δικά σου!!
      Φιλάκια!!!!

      Delete
  16. Τέλειο post!!! Και πόσα μαγιό...Πιο πολύ μου άρεσε το τέταρτο, το πέμπτο και το έκτο :) Πιο πολύ το 4ο όμως! :D
    Διάλεξα κι εγώ το φετινό μου από τα calzedonia! :)
    Φιλάκια πολλά Βίκυ μου! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xixxiix...τα έχω πολλάαααα χρόνια!!!!!
      ΑΑΑ...πως είναι το δικό σου???
      Φιλάκιαααααααα!!!

      Delete
    2. http://www.calzedonia.it/en/beachwear/woman/cast-away: το δεύτερο ;) <3 :)!!!

      Delete
    3. aaaaaaaaaaaa...polu kali epilogi!!to eida apo konta kai mou arese!!
      megeiaaa sou! :)

      Delete
  17. Hi Vicky!!!! They all are truly stunning!! You got an amazing swimwear collection!!!! I like the shape and the colors of yours, plus with your perfect body definitely suit you soooo well! Mwah! Have a great day my friend!!! A bunch of hugs and kisses!!! Mwaaaaaaaaaah!:*** ♥

    ReplyDelete
  18. Νομίζω ξεχώρισα το double face!!! Σ'ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια στο blog μου.. είμαι κι εγώ η νέα σου follower!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Axxx ναι..το αγαπώ το συγκεκριμένο!!Είναι πολύ γλυκό!!!
      Σ'ευχαριστώ πολύ!!!!!!
      φιλάκιααααααα!! :)

      Delete
  19. Thankkkkkk you darling!!Going to check your blog!!!
    Subscribe too!!

    ReplyDelete
  20. Ok, ευτυχώς που άφησες σχόλια στο blog μας κ' έτσι συνειδητοποίησα πως δεν σε είχα προσθέσει στη λίστα των blogs με τις πιο πρόσφατες αναρτήσεις... Τώρα το... τακτοποίησα το θέμα!!!
    ;-)
    Τί όμορφα μαγιό!!!
    Τί όμορφα χρώματα!!!
    Άντε, καλές βουτιές!!!
    Φιλάκιαααα!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαχαχχααχ καλέ δεν πειράζει!!Μην αγχώνεσαι!! :D :D
      Ευχαριστώ πολύ πολύ πάντως!!Τα σχόλια σου πάντα με κάνουν χαρούμενη!!
      Καλές βουτιές και σε εσένα!!Και μην ξεχάσεις..σε περιμένουμε στις 5 Ιουλίου!!χιχιχ

      Delete
  21. Τί όμορφο ποστ!
    Τέλειο το double face και το κλασσικό μαύρο τριγωνάκι που έχω και εγώ παρόμοιο!
    <3

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Εύα μου!!!!!!!Κι εμένα μ'αρέσει πολύ το πουά!!
      φιλάκια!! ♥

      Delete

Thank you for visiting my blog!!! ♥