Nails of the Day (NOTD) : Ombre nails! ♥

Καλησπέραααααααα κορίτσια!!!!!!!

Σήμερα θα σας δείξω πως να κάνετε τα περιβόητα Ombre nails!!Είναι πολύυυ εύκολο,μην ανησυχείτε!!
Απλά θέλει λίγο παραπάνω χρόνο από το κλασσικό μανικιούρ!!
Γενικά δεν μ'αρέσει ιδιαίτερα το nail art,γι αυτό πάντα βλέπετε σκέτο χρώμα στα NOTD μου...αλλά αυτό μου άρεσε πολυ..(και στο αγόρι μου!).Και με σταμάτησαν και 2-3 κοπέλες στον δρόμο και στο Super Market και με ρώταγαν πώς το έκανα!

Για να δούμε όμως τι θα χρειαστούμε!

  • Base coat (Seventeen Calcium& Vitamin E ) -top coat (Seche Vite)
  • λαδάκι για παρονυχίδες (εγώ χρησιμοποιώ λάδι καρύδας)
  • εργαλεία για μανικιούρ-λίμα
  • σφουγγαράκια (τα αγόρασα από jumbo)
  • σελοτέιπ
  • 3 μανό σε κοντινές αποχρώσεις.Χρησιμοποιώ 3 για να είναι λιγότερο απότομη η μετάβαση από το ένα χρώμα στο άλλο.Συγκεκριμένα χρησιμοποίησα τα Essie Van d'go, China Glaze Flip Flop Fantasy, China Glaze Pool Party.
 Αρχικά καθαρίζουμε τα νύχια μας με ασετόν για να αφαιρέσουμε εντελώς τα υπολείμματα από το προηγούμενο βερνίκι.Λιμάρουμε,καθαρίζουμε πετσάκια,ενυδατώνουμε παρονυχίδες..Ετοιμάζουμε δηλαδή τα νύχια μας,όπως κάνουμε πριν από κάθε μανικιούρ!
Στην συνέχεια,καλύπτουμε με σελοτέιπ το δέρμα γύρω από τα νύχια γιατί αλλιώς θα γίνουμε χάλιααααααα!!


Παίρνουμ το σφουγγαράκι και απλώνουμ 1-2 στρώσεις από τα βερνίκια που θέλουμε.Δεν πειράζει αν ακουμπήσει το ένα με το άλλο.Ούτως ή άλλως αυτό θέλουμε!Να γίνει blending ώστε να μην φαίνεται που αρχίζει και που τελειώνει το κάθε χρώμα!
Εδώ ξεκινάει το πιο δύσκολο..Αμέσως,πριν στεγνώσει ακουμπαμε το σφουγγαράκι από την μία μεριά του νυχιού(εγω ξεκινάω από την δεξιά πάντα για να βλέπω καλύτερα) και το γλιστράω προς τα αριστερά!Το ξαναεφαρμόζω απο πάνω ταμποναριστά..μην ανησυχείτε αν πάει το ένα χρώμα πάνω στο άλλο..έτσι θα φαίνεται πιο όμορφο!
Ανανεώνουμε τα βερνίκια στο σφουγγαράκι κάθε 2 νύχια και φυσικά περνάμε και δεύτερο χέρι.Είναι αρκετά χρονοβόρο αλλά το αποτέλεσμα είναι πρωτότυπο και super καλοκαιρινό!
Εννοείται ότι εφαρμόζουμε αμέσως top coat και βγάζουμε τα σελοτέιπ.Βγάζουμε με ασετόν τα υπολείμματα βερνικιού και είμαστε ΕΤΟΙΜΕΣ!!!!!!!

Νομίζω ότι για πρώτη φορά βγήκε αρκετά καλό το αποτέλεσμα!!Την επόμενη φορά θα δοκιμάσω με αποχρώσεις του γαλάζιου-πράσινου-λιλά!!


Πώς σας φαίνεται η προσπάθειά μου??Εχετε δοκιμάσει ποτέ Ombre nails????
Καλό Σαββατοκύριακο!!!!!!!♥


 Xoxo

27 comments:

  1. Πολύ όμορφο αποτέλεσμα! Σίγουρα θα το δοκιμάσω! Καλό Σκ!xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ!!!!Καλό Σαββατοκύριακο!! :D

      Delete
  2. Το αποτέλεσμα όχι απλά καλό, τέλειο! Έχω δει αυτήν την τεχνική από την cutepolish αλλά δεν έχω τολμήσει να το κάνω στα νύχια μου! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Axxx...σ'ευχαριστώ πολύ Κοραλλία μου για τα καλά σου λόγια!!!!Πάω να τσεκάρω την cutepolish!!!! :D

      Delete
  3. Φαίνεται τόσο απλό!!!Θα το δοκιμάσω!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι λίγο πιο δύσκολο από το απλό μανικιούρ..αλλά αρκετά εντυπωσιακό!Οπότε αξίζει τον κόπο! :D :D

      Delete
  4. Σου βγήκε πολύ καλό! Ωραία χρώματα! Περιμένω και το επόμενο ombre!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!Σε λίγες μέρες θα κάνω και δεύτερο!!
      Φιλάκιαααα!

      Delete
  5. Πολύ ωραίο, το κάνω κάθε φορά που θέλω κάτι πιο special στα νύχια μου :P Καλό και για κοντά και για μακρυά νύχια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εχεις απόλυτοοο δίκιο!!Κι εμένα τα νύχια μου είναι κοντά αλλά δεν φαίνεται άσχημο!!Φιλάκιαααα..θα κάνουμε μαζί πάλι όταν έρθεις από εδώ!!

      Delete
  6. Μου αρέσει πολύ αυτό το στυλ στα νύχια!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ!!!!!Καλό Σαββατοκύριακο!!!!

      Delete
  7. Πολύ ωραίο αποτέλεσμα!Το έχω δοκιμάσει κι εγώ σε μπλε αποχρώσεις :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ΑΑΑ τέλεια Εύα μου...Το επόμενο που θα κάνω θα είναι σε μπλε αποχρώσεις!!Φιλάκια!!

      Delete
  8. Πάρα πολύ όμορφα!!!έχω δοκιμάσει και γω΄με μγάλη επιτυχιά ,δεν είναι τοσσο δυσκολο ή τουλάχιστον έτσι μου φαινεται εμενα,γιατι κάνω συχνα Nail art μου αρεσει πολυ!Περιμένω να δω το επόμενο!!Φιλάκιαααα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Για πρώτη φορά μου φάνηκε χρονοβόρο!!Οχι τοσο δύσκολο,αλλά σίγουρα απαιτητικό!!
      Φιλάκιαααααααα!!

      Delete
  9. ποση ωρα σου πηρε αραγε??μιση μερα εγω θα εκανα..δεν το εχω καθολου σε κατι τετοια. το αποτελεσμα πολυ καλο. μπραβο σου!!

    ReplyDelete
  10. ποση ωρα σου πηρε αραγε??εγω μιση μερα θα εκανα!!πολυ ωραιο το αποτελεσμα παντως!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαχαχχαχα όχι καλέ και μισή ώρα!!Μαζί με μανικιούρ..περίπου 45 λεπτά!Αρκετά δηλαδή!!

      Delete
  11. Τέλειο!!!!!και αναρωτιόμουν τόσο καιρό πώς γίνεται!!!!!!!!

    Μου έδωσες ιδέα για το σουκου!!!!!!

    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναιιιιιιι να τα κάνεις!!!!!!!!Είναι πολύ όμορφο!
      Φιλάκιαααααα! :)

      Delete
  12. Πολύ ωραία σου βγήκαν :)...Λέω να το προσπαθήσω, αλλά κάτι μου λέει πως τα βερνίκια θα καταλήξουν στο πάτωμα κι εγώ θα χοροπηδάω πάνω τους από τα νεύρα μου!!! :Ρ Για να δούμε...

    ReplyDelete
    Replies
    1. axxaxaaxaxaxxaxa όχι καλέ γιατί???Δεν είναι τόσοοοο δύσκολο!Τα παραλέω κι εγώ..απλά θέλει να έχεις αρκετή ώρα στην διάθεσή σου!!
      Φιλάκιααααα!!Αν το κάνεις,θάλω ποστ!

      Delete
  13. Ομορφος συνδιασμος!Ωρα να χεις στη διαθεση σου και ορεξη,κανεις θαυματα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ακριβώς..ώρα και διάθεση!!Σ'ευχαριστώ πολύ!!!!!!

      Delete
  14. Δεν είχα ιδέα πως γίνεται το degrade μανικιουρ. Με εβαλες σε πειρασμο να το δοκιμάσω!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  15. πολυ ωραίο !!!! εγω δεν νομίζω να το καταφέρω ... μπράβο σου

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog!!! ♥