Ανοιξιάτικη εξόρμηση! ♥

Ήρθε η Άνοιξη (εδώ και καιρό) αλλά εγώ τώρα κατάφερα να πάω μια εκδρομούλα!!
Πέρασα 3 υπέροχες μέρες...Ευτυχώς είχε πολύ καλό καιρό,οπότε το εκμεταλλεύτηκα στο έπακρο!
Οπως βλέπετε ήμουν συνεχώς σε διάφορες παραλίες,έκανα ηλιοθεραπεία,έπαιξα ρακέτες...έκανα μεγάλεςςς βόλτες και γενικά ρούφηξα ήλιο!! :D

Υπέροχη φύση!Ηλιος,ζεστασιά,μυρωδιά από χαμομήλι και αλμύρα!Απαλό αεράκι...Φανταστικά!




Πανέμορφα λουλουδάκια στην άμμο!Πρώτη φορά βλέπω αυτά τα λουλούδια,και γενικά λουλούδια δίπλα στην θάλασσα



Η θάλασσα ήταν τόσοο ήρεμη και καθαρή που ήθελα να βουτήξω!Με σταμάτησε το παγωμένο νερό!


Τα μαλλάκια μου ανεμίζουν στο θαλασσινό αεράκι..Αχχχ..Sorry για το distort αλλά είχε τόσηηη ζέστη που τα έβγαλα όλα και έμεινα με το μπουστάκι! :P 
 
Εγώ με την όπισθεν!! Lol... 

Πρέπει να πόσταρα πολλέςςςς φωτογραφίες...αλλά πραγματικά ενθουσιάστηκα!Είχα καιρό να πάω εκδρομούλα.. :)
Υ.Γ...Σκέφτομαι να ξεκινήσω μία ενότητα με outfits (OOTD) .Πώς θα σας φαινόταν??

32 comments:

  1. ναιιιι outfits!! το λουλούδι αυτό λέγεται "μπούζι" :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μπουζι λοιπόν!!!!Δεν είχα ιδέα!!Το έχεις δει από κοντά??Ηταν πολύ όμορφο! :)

      Delete
    2. ναι εχω ξαναδεί, φυτρώνει σχεδόν οπουδήποτε το βάλεις!

      Delete
    3. τελεια!δεν το ήξερα!! :P

      Delete
  2. Θέλουμε outfits! Ωραίο post!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ!!!!!!!Ε λοιπόν,θα τα έχετε!!χαχαχα!!

      Delete
  3. Χαχα!!Πόσο τέλεια???Πήγα και γω εκδρομούλα για τριήμεροο!!
    Μ'αρέσει που στη μία φωτό φοράς πουλόβερ και μπότες και στην άλλη τίποτα!!:Ρ
    Τι όμορφη παραλία??Που είναι??

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahhahahahahha!!!i treli leei...ahahah
      to savvato eixame liwsei apo tin zesti,na fantasteis arpaxa kai ligo!
      tin kuriaki eixe ligo mountada kai psuxroula!
      H prwti einai sto eva camping stin eretria kai oi alles ligo exw apo eretria!
      esu pou piges an epitrepetai??

      Delete
    2. Δε σου λέω να σκάσεις! :Ρ
      Ναύπλιο πήγα!!!Εκεί είχε πολύ ζέστη αλλά φυσούσε κρύος αέρας που κ που κ έκανε κρύο!Την Κυριακή έριξε και λίγες ψιχάλες!

      Delete
    3. AAAA ti kala!!exw na paw 2-3 xronia nauplio!!!!!

      Delete
  4. Αυτή η ανάρτηση μύρισε πολύυυ καλοκαίρι!!!
    Σε ευχαριστούμε!!! :-)))

    ReplyDelete
  5. Εγώ πάντως τα λουλουδακια επειδή γύρω τους έβρισκα αγκάθια τα έλεγα πάντα γαιδουροαγκαθα χαχαχα

    Τέλειες οι φωτο και ναι θέλουμε outfits!!!!

    Καλά να περάσεις και στην επόμενη εκδρομουλα!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ααααα αυτά είναι τα γαιδουράγκαθα???χαχαχαχ!!!
      Σ'ευχαριστώωωω...ελπίζω να είναι σύντομα! :D

      Delete
  6. Aytes oi ekdromoules einai o,ti prepei gia xalarwsi kai ananewsi!!Teleio t meros kai perimenoume na erthoun kai oi zestes na zestanei h thalassa gia na kanoume tis prwtes mas vouties

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχχχ ναι...ξεκουράστηκα και αναζωογωννήθηκα!!! :) :)
      Κι εγώ περιμένω πως και πως!είμαι κορίτσι του καλοκαιριού!

      Delete
  7. Πολύ ωραίες φωτο και εννοείται να κάνεις OOTD!!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ Λίνα μου!!Θα τα ξεκινήσω σιγά σιγά!!
      Καληνύχτα!!!!

      Delete
  8. αχ τι τέλεια!!!πάντα τέτοια σου έυχομαι!!!!!!!!!!και άντε να έρθει το καλοκαιράκι!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώωωω!!Και στα δικά σου...αχχαχα!!Αντε,δεν κρατιέμαι!

      Delete
  9. αααα ζηλεύω! κι εγώ θέλω εξόρμηση! και ναιιιιι θέλουμε outfits! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. χιχι ήταν ωραία!εύχομαι και στην δική σου απόδραση!! :)

      Delete
  10. πολυ ομορφες φωτογραφίες...αυτες ειναι οι στιγμές ευτυχίας τελικα...φιλια πολλα..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ακριβώς όπως τα λες είναι!!!φιλάκια!!! :)

      Delete
  11. τι ωραιες φωτογραφιες!!! αχ ποσο μαρεσει αυτη η εποχη ειναι τελεια η αγαπημενη μου! τετοια θαλασσα δεν την βρισκεις ουτε το καλοκαιρι! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχχχ ναι είναι υπέροχα!!!!βέβαια εγώ λατρεύω καλοκαίρι..!είναι η εποχή μου! ;)
      Η θάλασσα απίστευτα ήρεμη και καθαρή!

      Delete
  12. Πολύ όμορφες φωτογραφίες :)
    Σ'ευχαριστώ για το σχόλιο σου στο blogaki μου!!
    Ελπίζω να ξαναπεράσεις..
    Πολλά φιλιά
    Claire
    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Οπως είπα και στο μπλογκ σου,έχω περάσει και θα ξαναπεράσω!!
      Φιλάκια!!!!!!!

      Delete
  13. Θέλω outfits posts!!! Θέλω και εκδρομούλες σε παραλίες!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xixixixi...θα τα έχετε..σιγά σιγά!!

      Delete
  14. Θέλουμε outfits!!!
    Υπέροχες φώτο! Και εμείς το ίδιο κάνουμε στο blog μου.
    Σε ενδιαφέρει να ρίξεις μια ματιά;
    Νομίζω θα το βρεις ενδιαφέρον. Είναι πολύ καινούριο και σιγά σιγά μεγαλώνει η παρέα μας, θα μας στηρίξεις;;;;;
    http://chicates.blogspot.gr//

    ReplyDelete
    Replies
    1. Οκκκκκ λοιπόν!!Θα τα έχετε!! :D
      Εννοείται θα σας στηρίξω...πάω να κάνω subscribe!

      Delete

Thank you for visiting my blog!!! ♥